Acest proces pune in centrul atentiei organizatiei clientul, indiferent de linia de business vizata – auto, imobiliare, leasing, servicii financiare sau transport aerian. Procesul de rebranding inseamna nu doar o schimbare de imagine, ci si o schimbare de mentalitate de business, influentand Grupul din toate punctele de vedere: operational, social, economic, cultural si strategic.
La nivel organizational, s-a schimbat imaginea Grupului, s-au redefinit valorile, misiunea si viziunea, s-au eficientizat activitatile, s-au recreionat fluxurile de lucru si s-au optimizat costurile. La nivel individual, pentru fiecare membru al echipei, rebrandingul aduce o nota proaspata, de apartenenta la un Grup puternic si forta de reprezentare sporita, fiind caracterizat prin aplicarea unor principii de lucru si de conduita unitare, bazate pe profesionalism si implicare. “Prin actualul proces de rebranding, implementam o noua abordare de piata, mai actuala, mai dinamica si mai orientata catre client si nevoile acestuia.
Am convingerea ca acest demers va aduce organizatiei si membrilor ei beneficii de imagine si comerciale care vor contribui in continuare la dezvoltarea afacerilor noastre si la reconfirmarea Grupului Tiriac drept unul dintre cei mai puternici actori comerciali din Romania.” declara Ion Alexandru Tiriac.