Interior imbunatatit, care ofera pasagerilor un nivel sporit de confort Design exterior mai sofisticat Noi echipamente pentru utilizari multiple Versiunea 2.5 D-4D, 144 cp, cu emisii mai scazute si un consum substantial imbunatatit de combustibil In 2010 s-au vandut 21,866 de vehicule, ceea ce reprezinta 25% din totalul segmentului. Acest procent face din Toyota Hilux cel mai bine vandut model din segment pentru al treilea an consecutiv. Odata cu lansarea modelului Hilux 2012, Toyota introduce un nou design si o serie de imbunatatiri in ceea ce priveste calitatea, durabilitatea si siguranta.
Interiorul modelului a fost imbogatit cu elemente de design care intaresc imaginea de vehicul potrivit pentru vacanta si petrecerea timpului liber. Noul Hilux ofera un nivel imbunatatit al calitatii percepute si un nivel sporit de confort pentru pasageri. Panoul de bord are un nou design, cu instrumentele de bord plasate in centru, ceea ce da impreia de spatiu sporit in cabina.
Panoul de bord incorporeaza un ecran multimedia de 6,1 inchi, dotat cu sistemul Toyota Touch. Calitatea perceputa a fost imbunatatita semnificativ prin introducerea unor finisaje uniforme de culoare inchisa si a unor ornamente argintii, care dau senzatia de eleganta. Partea frontala a noului Hilux este schimbata radical, avand capota, grila radiatorului, farurile si bara fata complet schimbate. Aspectul vehiculului este imbunatatit si prin designul nou al aripilor fata si spate, jantele de otel si aliaj de 15” si 17” si prin noile oglinzi retrovizoare.