Acestea sunt 208, reafirmându-si pozitionarea de top, gratieprogreselor tehnologice, oferite de cele trei modele diesel-electrice HYbrid4(508 RXH, 3008 si 508), precum si de modelul 4008.
Eveniment major la Salonul Auto de la Geneva 2012: printre cele 30 de vehicule deserie si concept-car-uri expuse pe cei aproximativ 2.700 m2 ai stand-ului Peugeot,cei 700.000 de vizitatori vor descoperi în spatiul dedicat modelului 208, nu maiputin de 10 versiuni reprezentative ale acestuia.
După succesul istoric al predecesorilor săi- peste 15 milioane vehicule “seria 200”fabricate în 30 de ani- 208 reinventează dinamica segmentului său, având un singurtel: să recâstige pozitia de lider a acestui segment în Europa.
Pentru a dezvolta un vehicul atractiv, care să vină în întâmpinarea exigentelor uneigame largi de clienyi, noul 208 a adoptat cele mai ambi&ioase specificatii dezvoltatevreodată de către Marcă pentru a creea un vehicul care produce un adevărat saltîntre generatii.
Noul Peugeot 208 2012
-Regenerare arhitecturală, aspect compact (lungime: 3.96m), greutate redusă (-110kg în medie comparativ cu modelul 207) si spatiu pasageri mărit,
-Regenerare stilistică, gratie noilor codurilor estetice si dinamismului celor douăvariante de caroserie (3 usi sau 5 usi),
-Regenerare ergonomică, caracterizată prin pozi&ionarea complet nouă ainstrumentelor de bord si a comenzilor, conectivitatea intuitivă a ecranului tactilsi o ambian&ă interioară rafinată.
Gama de motoare diesel:
– 1.4 l HDi PEF 50 kW (68 Cp), 160 Nm, cutie manuală cu 5 trepte; CO2: 98 g/km,- 1.4 l e-HDi PEF 50 kW (68 Cp), 160 Nm, cutie pilotată cu 5 trepte, Stop & Start;CO2: 87 g/km,- 1.6 l e-HDi PEF 68 kW (92 Cp), 230 Nm, 5- cutie manuală cu 5 trepte, Stop &Start; CO2: 98 g/km,- 1.6 l e-HDi PEF 68 kW (92 Cp), 230 Nm, cutie pilotată cu 6 trepte, Stop & Start;CO2: 98 g/km (1)- 1.6 l e-HDi PEF 84 kW (115 Cp), 270/285 (2) Nm, cutie manuală cu 6 trepte, Stop& Start; CO2: 99 g/km
Gama de motoare pe benzină:
– 1.0 l VTi 50 kW (68 Cp); 95 Nm, cutie manuală cu 5 trepte; 99 g/km (1)- 1.2 l VTi 60 kW (82 Cp); 118 Nm, cutie manuală cu 5 trepte; 104 g/km (1)- 1.4 l VTi 70 kW (95 Cp); 136 Nm, cutie manuală cu 5 trepte: 129 g/km (3)- 1.6 l VTi 88 kW (120 Cp); 160 Nm, cutie manuală cu 5 trepte: 134 g/km- 1.6 l THP 115 kW (156 Cp), 240/260 (2) Nm, cutie manuală cu 6 trepte; CO2: 135g/km.
Alături de “premiera” modelului 208, Peugeot va dezvălui două concept-car-uri laGeneva, o dovadă clară a tendin&ei de dezvoltare a Mărcii pe segmentul modelelorsuper-compacte: Conceptul XY si Conceptul GTi.
Pornind de la versiunea în 3-usi a modelului 208, cele două concept-car-uri reflectăsaltul dintre generatii realizat de noul model prin personalităti puternice, dardiferite: Conceptul XY se adresează populatiei din mediul urban care apreciazăunicitatea si rafinamentul, în timp ce Conceptul GTi reinventează o legendă.
Culorile propuse pentru caroseriile celor două concept-car-uri folosesc un procesunic, perfect integrat în componentele stilistice si aerodinamice, rezultând oambian&ă interioară extrem de bine integrată în design-ul general al modelului.
Tehnologia HYbrid4: inovatia Peugeot 2012
Marca continuă să reducă emisiile de CO2 la vehiculele din gama sa: nivelul mediual emisiilor modelelor Peugeot s-a situat la o valoare de 129g/km în 2011, asadarsub nivelul maxim de 130g/km impus de Comisia Europeană pentru 2015.
Politica Mărcii de protejare a mediului se axează pe îmbunătătirea continuă amotoarelor cu combustie internă (ob&inută prin reducerea cilindreei si prinsistemele e-HDi Stop & Start).
Marca propune o nouă genera&ie de motoare si o nouă gamă de motorizări pe benzină EB (trei-cilindri de 1.0l si 1.2l), introdusă la noul 208. Inovatia tehnologică Peugeot constă în introducerea primei tehnologii diesel electric hibrid din lume- HYbrid4.
Gratie trenului de rulare HYbrid4, Peugeot propune o gamă ce oferă noi senzatii înmaterie de protectie fată de mediu si plăcere la condus, completate de multe altevirtuti. Hibridizarea propulsorului diesel de 2.0 HDi FAP163 CP care actioneazărotile fată cu un motor electric de 37 CP integrat în axul spate, oferă o nouă plăcerea condusului, gratie tractiunii integrale, a unei puteri maxime de 200 CP, a modului‘ZEV’ (vehicul cu emisii zero) si a unui consum de carburant cu 35% mai miccomparativ cu un vehicul echipat cu motor cu combustie internă cu caracteristicisimilare.
Ofensiva de produse
Celelalte modele Peugeot expuse la Geneva evidentiază modernizarea continuă agamei. Marca este gata să ofere avantaje clientilor, urmând în special exemplullansărilor pline de succes ale modelelor 508 în Europa si China, 3008 si 5008, anoului 107, a Coupe-ului Sport RCZ si începând de astăzi a premierelor mondialeale noilor modele Partner si Expert.