Soferii de Dacia Logan 3 se vad pusi in fata unei situatii grele cand merg cu masina la dealerii marcii pentru banala revizie auto pentru a nu pierde garantia.
Se pare ca acum, o banala revizie la un Logan 3 cu motorul 1.0 TCe pe GPL, a ajuns sa te coste peste 2.100 de lei, adica o revizie de Dacia a ajuns la 424 euro TVA inclus.
Fanii marcii spun da deja din trei revizii poti sa-ti cumperi Dacia Logan I in stare buna de functionare.
Conform devizului 5 litri de ulei de motor produs de Dacia te costa 500 lei, filtru de GPL 92 lei, filtru de ulei 85 lei, filtru aer si filtru polen 347 lei, si aici nu mai punem cele trei bujii care sunt vandute fara montaj cu 117 lei pe bucata.
Adica, o revizie de Dacia a ajuns sa te coste mult mai mult decat cea a unui BMW sau Mercedes cu motoare cu 6 cilindri si piese aftermarket de top, cu tot cu montaj!
In urma cu aproape 11 luni aceeasi revizie avea un cost mediu de 1.500 lei, insa in 2023 se pare ca aceasta depaseste 2.100 de lei.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI
Spus pe românește: lumea din ziua de azi este din ce în ce mai proastă. Cum să plătesti 2100 lei pentru 3 litri de ulei, un filtru de ulei, unul de aer și unul de polen? Mă rog și pentru un filtru de GPL?
Habarniștii sunt din ce în ce mai mulți în ziua de azi!
Așa le trebuie dacă nu cunosc nimic din ceea ce înseamnă o mașină. Să plăteasca atunci! Service-urile dacă văd că ține la anul o sa ridice prețul și mai mult.
Filtru du ulei neschimbat de 4ani la Logan MCV la reprezentanta Cluj,feleac
Din păcate, Dacia nu mai este un brand low-cost. Calitate nu au introdus prea mult, dar au pretenții mari. Păcat! Vor pierde clienți.
990lei+tva e doar manopera. Aici e problema. Asta împinge clientul la service-ul de cartier si banul in zona neagră. E epidemie de lăcomie.
Logan 1 1,4mpi
Filtru ulei 6 lei
Filtru aer 12 lei
Ulei ELF 5w40 127lei
Bujii 16lei 4buc(4lei buc)
Total 161lei toate schimbate la fiecare 10000km,sa nu uitam ca în afara de ulei toate piesele sunt nemțești
Așa este ! Zilele astea fac și eu schimbul la un 1.4MPI (ulei Elf,filtre) plus înlocuit discuri de frână cu placuțe,lichid și nu mă duce la 2.300 lei. Poate dacă i-aș pune discuri de aur ….
In primul rand e revizie de 30 k km unde se schimba/verifica mai multe. Numai manopera e~ 600 lei.
In devizul de revizie din 2022 manopera e 300, nu se schimbă bujii…. de aici diferența între 2.100 și 1.500, hai sa fim corecți.
Aceleași diferente le avem și la alte mărci când vb de mașini aflate în garanție. De ce nu precizați că majoritatea reprezentantelor au alte preturi pt mașinile mai vechi?
Cine nu are ce face cu banii își ia o țeapă de la Dacia, eu am o Dacia Logan 2018 cumpărată Nouă, a fost și ultima…..by by
Articol scris aiurea. Comparație de mere cu pere…. revizia de 2100 se vede clar că este mai amplă… mai multe ore mai multe piese.