La prima vedere mirajul unui consum scazut este repede taiat pentru ca atunci cand masina vine in Romania clientul are probleme de omologare cu instalatia la RAR. De cele mai multe ori butelia este expirata si inginerii RAR refuza omologarea masinii din considerente tehnice.
In acel moment clientul cauta cu disperare o butelie pentru omologare insa in Romania de cele mai multe ori nu exista firma de GPL care a montat instalatia respectiva in Germania sau Olanda.
Singura solutie este sa se demonteze instalatia montata in Europa de Vest dupa care se monteaza o instalatie noua agreata de service-urile din Romania si care este compatibila cu normele de siguranta RAR.
Noi cei de la Instalatii GPL Bucuresti recomandam celor care vor sa-si cumpere o masina cu gpl din Germania sau Olanda sa RENUNTE LA ACEASTA IDEE pentru ca, costurile de remontaj si refuzul RAR-ului sunt doua ingrediente care complica serios inmatricularea masinii in Romania.
Vezi mai jos o lista cu principalele instalatii GPL care NU EXISTA IN ROMANIA:
Aeb,Agis, Kme, Lpgtech, Stefanelli, Juba, TeleflexGFI, Koltec-Necam, Ac Aeb, Afc, Aldesa, Bedini, Bigas, DT Gas System, Dual Curve, E-Gas, Easyjet, Eko Alma, Elpigaz, Emmegas, ESGI, Icom, Impco, KME, Koltec-Necam, Lo-Gas, Longas, LPG Taxis, LPGTECH, Marini, MİMGAS, NLP, OMVL, Star Gas, Stefanelli, Tartarini, Ultragas, Vialle,Vogels Autogas System, Vialle, Voltran, Cetintas,Zavoli, EuroJet Gas Turcia.
CONTACT:
Monteaza GPL Bucuresti recomanda doar montarea de instalatii GPL NOI!
VEZI CAT COSTA O INSTALATIE PENTRU MASINA TA AICI!