Nu este vorba de o generatie noua, ci de o masina lansata in anul 2014 care a primit acum un usor facelift exterior.
Cea mai suprinzatoare oferta in gama VW este faptul ca aceasta masina este “blindata” de tehnologii de ultima ora care din pacate nu se vor cumpara pe aceasta masina.
Spunem aceasta pentru ca germanii nu cumpara modele de clasa medie Passat cu preturi de peste 50.000 euro ca apoi sa le vanda peste 4 ani pe piata din Europa de Est.
Pe scurt, tehnologiile prezente pe acest Passat facelift o sa fie atat de putin prezente pe aceasta masina in mod real incat nici macar nu are rost de a face o lista cu aceste sisteme.
Versiunea dedicata pietei din Romania este una de baza cu un motor diesel 1.6 TDI sau in cel mai bun caz un diesel 2.0 TDi de 150 CP. Cine se asteapta la un 2.0 TSI de 275 CP sau un 2.0 TDI de peste 230 CP mai trebuie sa astepte.