VW a inceput deja sa vanda in Europa noua generatie de modele Amarok, masina care este de fapt un Ford Ranger cu transmisie automata Ford AT10.
Marea problema a lui Volkswagen Amarok Aventura 3.0 TDI 4Motion 2023 este pretul de achizitie care poate ajunge si la peste 72.000 euro, pret in care clientii primesc de fapt un Ranger de la Ford cu motorul diesel V6 gasit pe toate modelele Land Rover si Jaguar.
Specialistii spun ca aceasta versiune de top Volkswagen Amarok Aventura 3.0 TDI 4Motion nu va avea mari sanse de reusita in Europa pentru ca aici inca se comercializeaza cu succes un Isuzu D-Max la jumatate de pret cu o motorizare diesel mult mai fiabila.
Sfatul Whattruck este sa testezi si un D-Max sau Hilux daca te-ai gandit sa-ti cumperi un Amarok sau un Ranger de generatie noua, masini care sunt construite in aceeasi fabrica cu aceleasi motorizari Jaguar Land Rover.
Motorul de baza 2.0 TDI montat pe Amarok este de fapt un motor 100% produs de Ford, gama 2.0 EcoBlue gasita pe modelele Transit.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obictiva in continuare: Donează prin Patreon AICI
O corcitura inutila