Suzuki a inceput sa monteze pe modelul sau Vitara construit in Ungaria o motorizarea 100% Toyota fabricata evident in uzina din Polonia.
Rezultatul se numeste Suzuki Vitara Hybrid 1.5 Dualjet 4×4 CVT, respectiv vorbim de prima Vitara Hybrid pentru ca modelele MildHybrid sunt doar de imagine a marcii in fata Comisiei Europene care taxeaza extra modelele fara MHEV.
Realitatea este ca noul Suzuki Vitara Hybrid 1.5 Dualjet 4×4 CVT cu motor de Toyota Yaris ofera o putere maxiam de 102 CP, iar ajutorul motorului electric din cutia CVT duce aceasta putere cumulata la un nivel de 115 CP.
Marea problema a lui Suzuki Vitara Hybrid 1.5 Dualjet 4×4 CVT este echiparea sa cu un cumulator extrem de mic de 0.83 khw care poate duce masina japonezilor in modul EV doar 3 km.
Evident ca aceasta distanta este pur teoretica pentru ca in mod real nu prea poti incarca acumulatorul suficient pentru a merge in oras exclusiv in acest mod EV.