Si aceasta autonomie este mult mai mica decat ceea ce declara oficial Renault in datele WLTP.
In urma testelor realizate de presa din Occident se observa faptul ca masina lui Renault nu poate merge decat aproximativ 400 km cu o singura incarcare a beteriei de 87 kwh.
Oficial, Reanult declara o autonomie mixta de 603 km si o autonomie maxima WLTP in oras de 785 km.
Cifrele aratate in urma testelor din presa se observa faptul ca noul Renault Scenic E-Tech cu bateria “mare” merge 363 km cu 85% din baterie, adica vom avea o medie cu pana la 200 km mai putin decat datele afisate oficial.
Consumul afisat in teste a fost de 22 kwh, cifra care anunta cei 400 km dati de catre computerul de bord, insa daca luam in calcul ca mergi cu masina in intervalul 20-80% din acumulator autonomia reala utilizabila scade pana undeva in zona de 300 km cu “un plin”.
Acestea sunt cifrele reale de consum ale Masinii Anului in Europa, o electrica care se vinde acum la Bucuresti cu dotari cu un pret de 55.177 euro TVA inclus.
De partea cealalta a baricadei vedem un Tesla Model Y fabricat in Germania care se vinde cu toate dotarile standard cu un pret de 43.000 euro fara Rabla Plus, si asta fara a mai spune ca masina celor de la Tesla are 300 CP fata de cei 220 afisati de catre Renault.
Noul Renault Scenic E-Tech electric trebuie sa concureze cu Tesla Model Y, insa nu are nici o sansa!
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI