Misiunea a fost încredinţată de către Marcă experţilor: inginerii PEUGEOT SPORT cu o experienţă remarcabilă strânsă din întreaga lume.
Cu noul 308 GTi by PEUGEOT SPORT pilotul se bucură de cel mai nou propulsor: motorul de 1.6L THP S&S de 270 CP sau 250 CP, diferenţialul cu alunecare limitată de tip Torsen, reglaje ale şasiului, PEUGEOT i-Cockpit. În plus, motorul de 1.6L THP S&S este cel mai eficient din categoria sa, cu un nivel al emisiilor CO2 de 139 g/km şi un consum de 6,0 l/100km.
Noul 308 GTi by PEUGEOT SPORT poartă numele echipei care a dezvoltat-o.
Versiunea vine echipată cu un motor de 1.6L THP S&S cu două niveluri de putere, 182 kW (250 CP) şi 200 kW (270 CP). Noul motor Euro6 integrează sistemul Stop&Start, afişând un nivel al emisiilor de CO2 de doar 139 g/km şi un consum de 6,0 l/100 km.
Cu un raport greutate/putere record pe segmentul său, de doar 4,46 kg/CP, 308 GTi 270 CP atinge 100 km/oră în doar 6,0s şi parcurge 1.000 m în 25,3s. Versiunea 308 GTi 270 CP propune un diferenţial cu alunecare limitată de tip Torsen® şi jante pe 19’’ Carbone19 echipate cu anvelope Michelin Super Sport.
Pe faţă, 308 GTi 270 CP vine echipat cu discuri de frână de 380 mm, cu etrieri de culoare roşie inscripţionaţi PEUGEOT SPORT şi cu discuri de 268 mm pe spate.
Disponibilă în funcţie de ţară, versiunea 308 GTi 250 CP atinge 100 km/h în 6,2s şi parcurge 1.000 m în 25,6s graţie raportului greutate/putere de doar 4,82 kg/ CP. Stilul 308 GTi este puternic şi exclusiv: garda la sol este coborâtă cu 11 milimetri, iar design-ul inedit părţii frontale şi celei din spate este inedit. Habitaclul este, la rândul său, deosebit de sportiv.