Viitoarea generatie de modele Mistubishi ASX va avea in premiera o platforma tehnica de la Renault de unde si gama de motorizari Dacia si Renault.
Motorul de intrare in gama este un motor inovator de 1,0 litri turbo pe benzină, care va fi
disponibil cu o transmisie manuală cu 6 trepte.
Pentru acei clienți care au nevoie de performanțe mai bune, este disponibilă o unitate turbo cu injecție directă de 1,3 litri cu o transmisie manuală cu 6 trepte sau o cutie automată cu dublu ambreiaj cu 7 trepte (7DCT).
Noua generație ASX va fi primul model Mitsubishi care va fi lansat în Europa cu un grup
motopropulsor complet hibrid (HEV): combinând un motor pe benzină de 1,6 litri cu două
motoare electrice și o cutie de viteze automată, multimodală.
Toate sistemele de propulsie vor fi disponibile încă de la lansare în primăvara anului 2023, gama poate varia însa în funcție de piață.
–1.0L MPI-T: motor termic pe benzină cu injecție multi-point cu turbocompresor cu 3
cilindri: Transmisie manuală cu 6 trepte. Putere: 91 CP. CO2: 132-136g/km.
–1.3L DI-T: motor termic pe benzină cu injecție directă cu turbocompresor cu 4 cilindri: Transmisie manuală cu 6 trepte: Putere: 140 CP. CO2: 130-134g/km. Transmisie cu dublu ambreiaj cu 7 trepte (7DCT): Putere: 158 CP. CO2: 131-137g/km.
–1,6 L Hybrid (HEV): motor termic pe benzină de 1,6 litri cu două motoare electrice și o
baterie de 1,3 kWh cuplată la o cutie de viteze automată, multimodală. Putere (motor): 145 CP. CO2: 107-113g/km.
1.6L Plug-in Hybrid (PHEV): două motoare electrice și o baterie de 10,5kW/h, cuplate la
un motor termic pe benzină de 1,6 litri și o cutie de viteze automată, multimodală. Putere (motor): 160 CP. CO2: 30-31g/km.
Noul ASX se va baza pe platforma CMF-B, dezvoltată în cadrul Alianței Renault-Nissan- Mitsubishi și va fi fabricat la uzina Renault din Valladollid, Spania.
In oferta raman modele 100% construite de catre japonezi, respectiv Eclipse Cross PHEV si Outlander PHEV cu motorul pe benzina de 2.5 litri MIVEC si transmisie integrala!