Prima masina de serie care nu este un SUV care primeste cutia 8DCT este sportivul Hyundai Kona N.
De fapt Hyundai denumeste aceasta cutie N DCT pentru ca are setari dedicate masinilor sportive.
Este vorba de cea mai sportiva versiune a lui Konda, gama N care are sub capota un motor 2.0 TGDI de 276 CP capabil de performante reale foarte bune.
Marea surpriza din partea celor de la Hyundai Motorsport este montarea pe acest model a noii transmisii 8SDCT cu dublu ambreiaj care deja a fost testata de noi pe gama KIA Sorento 2.2 CRDI in urma cu cateva luni.
Pe un SUV de 2 tone diesel aceasta transmisie a facut fata fara probleme, insa acum pe o compacta sportiva vorbim de performante de top.
Diferenta intre un 7DCT si un 8DCT este ca aceasta din urma are un sistem dublu ambreiaj umed care anunta o fiabilitate mult mai buna. De asmenea noua cutie 8DCT in modul AutoHold are functia de decuplare a primului ambreiaj pentru a avea o fiabilitate mult mai buna.