Analizele, realizate de RV-guidebook Eurotax, importanta publicatie franceza L’Argus, renumita revistaitaliana Quattroruote si expertii auto DAT din Germania, evidentiaza valori reziduale impresionante pentru noul model, pe baza studiilor realizate in Austria, Franta, Germania, Italia si Spania.
Clientii se pot astepta la o investitie mai rentabila la achizitia noului i20, decat in cazul principalilor competitori. Eurotax estimeaza ca versiunea pe benzina de 1,25 litri isi va pastra 49% din valoare dupa trei ani si 45.000 km rulati de la achizitie, depasindu-si astfel rivalii din segment: Renault Clio (43%), Peugeot 208 (41%), Citroën C3 (40%) si Opel Corsa (39%).
Pe piata italiana, unde Quattroruote estimeaza valori mult mai scazute datorita crizei economice, noul i20 depaseste competitorii cu o valoare reziduala de 40%. Concurenta pe aceasta piata este formata din: Volkswagen Polo (39%), Peugeot 208 (37%), Toyota Yaris (35%) si Citroën C3 (32%).
Cercetarile efectuate in Franta, Germania si Spania au evidentiat, de asemenea, rezultate foarte bune. L’Argus estimeaza o valoare reziduala de 46%, imediat dupa modelul national Renault Clio (47%), dar in fata unor modele precum Toyota Yaris, Peugeot 208 si Opel Corsa.
In Germania, noua generatie i20 isi va pastra in proportie de 49% valoarea initiala, conform calculelor DAT, fiind depasita doar de noua Skoda Fabia (cu 50%). Modelele Opel Corsa, Ford Fiesta si Fiat Punto sunt plasate dupa modelul Hyundai. Eurotax Spania plaseaza i20 (cu o valoare reziduala de 45%) pe pozitiile fruntase, in urma modelului Peugeot 208 (cu o valoare reziduala de 46%) si in fata modelelor Ford Fiesta, Seat Ibiza si Opel Corsa.