Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Noul Ford Ranger 2.0 EcoBlue Bi-Turbo A10 e-4WD Wildtrak 2024 are o distributie pe curea in ulei!

Una dintre cele mai impunatoare masini Ford vandute in Europa are o motorizare diesel cu o distributie pe curea care ridica semne de intrebare.

Ford Ranger 2.0 EcoBlue Bi-Turbo A10 e-4WD Wildtrak, distributie pe curea in ulei, probleme curea distributie in ulei, degradare curea distributie, ford 2.0 panther ecoblue, whattruck, autolatest

Si asta nu o spune noi, ci chiar soferii de Ford care au mai condus un 1.0 EcoBoost cu aceelasi tip de curea care a dus la distrugerea prematura a motoarelor, solutia lui Ford pentru acel motor mic a fost introuducerea unei distributii pe lant.

Ford Ranger 2.0 EcoBlue Bi-Turbo A10 e-4WD Wildtrak, distributie pe curea in ulei, probleme curea distributie in ulei, degradare curea distributie, ford 2.0 panther ecoblue, whattruck, autolatest

Acum, se pare ca Ford a modifcat motorul clasic 2.0 EcoBlue Panther care avea o distributie pe lant intr-un sistem pe curea in imersiune, adica intreaga curea de distributie intra in baia de ulei a motorului.

Ford Ranger 2.0 EcoBlue Bi-Turbo A10 e-4WD Wildtrak 2024

Citeste totul AICI!

Aceeasi problema a mai fost intalnita si pe gama Ford 1.0 Ecoboost fabricate la Craiova:

Ce fiabilitate va avea motorul Ford cu distributie pe curea in ulei? Ford Ranger 2.0 EcoBlue Bi-Turbo A10 e-4WD Wildtrak 2024

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente