Vedem acum cum cei de la Ford ofera spre comercializare un Kuga MildHilbrid care are pe langa motorul termic si un altenator care dezvolta o putere maxima de 11.5 kw sau 15 CP.
Marea problema a celor de la Ford Europe este ca ofera in continuare un motor diesel de doi litri care ofera doar putere maxima de 150 CP in timp ce KIA are deja un motor pe benzina 1.6 T-GDI care ofera peste 200 CP iar Citroen si Pegeot un motor pe benzina 1.6 tHP de 180 CP cuplat si la unul electric de peste 60 CP.
Germanii se pare ca nu au dorit sa ofere motorizarea 1.5 EcoBoost cu acest mildhibrid care ofera in plus pentru cateva secunde o putere maxima doar cu 15 CP mai mare.
Si poate o ultima problema este faptul ca masina de fata un Ford Kuga Hybrid mHEV 2.0l EcoBlue 150 Vignale are un pret de achizitie de 40.000 euro, pret care din pacate se afla in zona unor modele BMW sau Mercedes Benz care sunt marci premium nu de volum cum este Ford.
Chiar si cu acest mildhybrid la bord masina afiseaza emisii de noxe destul de mare de peste 135 CO2/km cu transmisia manuala cu 6 trepte.
