In aceasta categorie intra fara discutie cei care fac urmatoarele greseli:
– demararea in tromba,
– circulatia cu viteza la o distanta foarte redusa fata de un alt vehicul, inaintea sau in spatele acestuia, cat si in lateral, in scopul agresarii sau intimidarii conducatorului acestuia,
– folosirea repetata a semnalelor luminoase sau a claxonului pentru obligarea nejustificata a conducatorului vehiculului din fata de a elibera banda de circulatie,
– conducerea unui moped sau a unei motociclete pe o singura roata,
– circulatia pe o alta banda decat prima, cu viteza redusa nejustificat, impiedicand circulatia regulamentara a vehiculelor care se deplaseaza in urma sa,
– mersul inapoi cu spatele in scopul agresarii sau intimidarii celorlalti participanti la circulatie
– circulatia cu autovehiculul pe trotuar, in lungul acestuia;
– realizarea intentionata a unui derapaj controlat in vederea intoarcerii sau rotirii vehiculului;
– oprirea neregulamentara a vehiculului pe prima banda blocand deplasarea vechiculelor aflate in spate, care au dreptul de a vira la dreapta la culoarea rosie a luminii semaforului;
– conducerea unui vehicul care polueaza fonic, peste norma stabilita de reglementarile in vigoare, din cauza eliminarii amortizoarelor fonice din toba sau a utilizarii unor astfel de amortizoare neomologate.
– deplasarea succesiva, neregulamentara, de pe o banda de circulatie pe alta sau de pe un rand pe altul, alternand din stanga in dreapta, in scopul depasirii unui sir de vehicule care circula in acelasi sens;
– efectuarea manevrei de intoarcere a vehiculului prin folosirea franei de ajutor;
– franarea brusca la revenirea pe banda, imediat dupa ce conducatorului unui vehicul a efectuat o depasire a unui vehicul, de natura a-l determina pe conducatorul acestuia din urma sa schimbe brusc directia de mers sau sa franeze excesiv pentru a evita impactul;
– depasirea neregulamentara a unei coloane oprite formata din vehicule obligate sa opreasca la patrunderea intr-o intersectie, la trecerea la nivel cu calea ferata sau in alt caz de forta majora, in scopul de a plasa vehiculul in partea din fata a coloanei.