Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Noul BMW X1 M35i xDrive nu va avea succes pentru ca are doar un 4 in linie de 1999 cmc sub capota, si cutie de Ford Fiesta/Renault Megane

Se pare ca BMW a inteles ca pentru a avea un profit cat mai mare trebuie sa urmeze calea celor de la Mercedes AMG, respectiv sa arunce sub capota unor masini promovate ca sport motoare de clasa mica cu 4 cilindri in linie.

BMW X1 M35i xDrive, motor 4 cilindri BMW X1 M35i xDrive, penibil BMW X1 M35i xDrive, l4 in loc de l6, autolatest, esec comercial, automobile bavaria, bmw romania, motor low-cost BMW X1 M35i xDrive

Aici este vorba de noul BMW X1 M35i xDrive care are sub capota un motor de Seria 1, celebrul 4 in linie de 1999 cmc, motor supraalimentat si fortat la maxim pentru a dezvolta o putere maxima de 300 CP.

O alta caracteristica low-cost a masinii este echiparea cu transmisia Getrag secventiala cu 7 trepte, cutie de Ford Fiesta sau Renault Megane cu pret de 20.000 euro.

BMW X1 M35i xDrive, motor 4 cilindri BMW X1 M35i xDrive, penibil BMW X1 M35i xDrive, l4 in loc de l6, autolatest, esec comercial, automobile bavaria, bmw romania, motor low-cost BMW X1 M35i xDrive

Renuntarea la cutia Aisin AT8 cu convertizor de cuplu arata din nou ca BMW scade fiabilitatea masinilor sale, in viitor reparatia unei cutii secventiale Getrag avand un cost garantat de 5.000 euro.

Motorul mic si cutia total neadecvata sunt doua caracteristici pentru care nu recomandam acest M de la BMW.

BMW X1 M35i 2023, motor l4 turbo, motor prea slab BMW X1 M35i, cutie getrag BMW X1 M35i, cutie zf8 motor l6, autolatest, testeauto, vab bmw

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obictiva in continuare: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

1 COMMENT

  1. Pentru o mașină ca x1 nu se justifica un motor mai mare de 2.0, ar fi întrat pe teritoriu x3M.
    Cutia este ca cea de pe Ford și Renault dar alte setări, nu merge la fel.
    Exact cu era motorul de 1.5 sau 1.6 dci puse pe Mercedes nu aveau legătură cu modul în care mergeau pe Renault

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente