Se pare ca BMW a inteles ca pentru a avea un profit cat mai mare trebuie sa urmeze calea celor de la Mercedes AMG, respectiv sa arunce sub capota unor masini promovate ca sport motoare de clasa mica cu 4 cilindri in linie.
Aici este vorba de noul BMW X1 M35i xDrive care are sub capota un motor de Seria 1, celebrul 4 in linie de 1999 cmc, motor supraalimentat si fortat la maxim pentru a dezvolta o putere maxima de 300 CP.
O alta caracteristica low-cost a masinii este echiparea cu transmisia Getrag secventiala cu 7 trepte, cutie de Ford Fiesta sau Renault Megane cu pret de 20.000 euro.
Renuntarea la cutia Aisin AT8 cu convertizor de cuplu arata din nou ca BMW scade fiabilitatea masinilor sale, in viitor reparatia unei cutii secventiale Getrag avand un cost garantat de 5.000 euro.
Motorul mic si cutia total neadecvata sunt doua caracteristici pentru care nu recomandam acest M de la BMW.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obictiva in continuare: Donează prin Patreon AICI
Pentru o mașină ca x1 nu se justifica un motor mai mare de 2.0, ar fi întrat pe teritoriu x3M.
Cutia este ca cea de pe Ford și Renault dar alte setări, nu merge la fel.
Exact cu era motorul de 1.5 sau 1.6 dci puse pe Mercedes nu aveau legătură cu modul în care mergeau pe Renault