Japonezii de la Toyota arata pe zi ce trece ca masinile lor sufera la capitolul fiabiliate in comparatie cu generatiile precedente.
Ultimul exemplu este al actualei generatii de SUV-uri RAV4 in versiunea PHEV sau Prime care are grave probleme cu sistemul electric.
De vina este bateria de 16 kwh pentru care un client de RAV4 PHEV plateste in medie 10.000 euro in plus fata de un RAV4 Hybrid simplu.
Intruperea alimentarii se intampla atat in modul Hybrid cat si in modul EV pentru care este cumparata aceasta masina.
Toyota RAV4 are probleme! Este mai scumpa cu 8.500 euro decat o KIA Sportage 180 CP 2023
“This one has indeed a small problem, in particular at the level of the high voltage battery . If the accelerator is pressed suddenly, the hybrid system may shut down, causing power losses.”
Apesi brusc pe acceleratie cand vrei sa depasesti un TIR si atunci se taie curentul si ramai pe contrasens in paralel? Din textul in engleza se intelege ca nu de fiecare data. Doar din cand in cand. :)))
Nu credem ca poti sa mori in depasiri de mai multe ori! Nu?
Articolul descrie o situație veche de mai bine de 2 ani, care a fost remediată între timp chiar și la prima variantă de phev, iar în 2023 există deja un facelift.
Gresit! Este aceelasi cablaj si pe modelul 2023!
4
Sunt proprietar de rav 4 plug in și nu am astfel de probleme.
O porcărie de comentariu! Am aceasta mașina din 2023 și merge perfectIn 3 luni am deja 6900 km… vrăjeala este ieftină!
Ca bate la cur vestitele nemțești din aceeași clasa nu se spune… vorba ceea, cine plătește….
…..sa ne spui cat te costa cablajul de la sistemul hibrid cand te refuza dealerii Toyota din Romania! 🙂
Salut! Sunt viitor proprietar de rav4 PHEV. Luni merg la Sibiu după ea. As vrea să vb cu cineva care o are de ceva timp
Masina merge brici
Daca esti pe EV si vrei sa faci o depasire mai din scurt iti intra motorul termic .Cel mai bine se simte in modul sport
Oricum face toti banii si felicitari pentru alegera facuta