Aceasta mentalitate se refera la capacitatea clientilor de a alege o masina noua care sa poate sa fie configurata de ei si care sa nu coste extrem de mult.
Acum am configurat un model Skoda Kodiaq 2017 in echiparea sa de baza Active cu motorizara de baza pe benzina 1.4 TSI si tractiune doar pe rotile din fata si am constatat ca cehii ofera aceasta masina de baza la un pret de achizite cu taxe de 26.000 euro.
Fanii Skoda vor spune ca este un pret corect, insa cand ne uitam la lista de optionale vedem ca am ales doar difuzoarele din portiere cu 100 euro, dotare obligatorie cand vrei sa-ti configurezi un Kodiaq.
In reste nu am ales nici o optine si vedem ca masina cehilor are o climatizare manuala asemenea unui model Logan de 6.000 euro, o tapiterie de stofa si nici o dotare care sa-ti faca viata placuta la interior.
Mai mult, daca vrem o garantie mai mare cu trei ani, adica 5 ani in total trebuie sa platim 1.200 euro. Un singur an in plus sau 60.000 la Skoda costa 600 euro.
Pe scurt spunem ca daca vrem o Skoda Kodiaq echipata asemenea unui model normal SUV trebuie sa platim peste 35.000 euro la motorizarea pe benzina si peste 45.000 euro pentru un 2.0 TDI, adica ajungem la un pret de BMW X3 nou de ultima generatie.