Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Noua platforma tehnica VW, Skoda, Seat MQB-A0 foloseste o suspensie spate tipica unei masini low-cost

De fapt cand vorbim de MQB-A0 trebuie spus ca este o platforma tehnica care utilizeaza aceeasi parte din fata pe toate masinile VW, Skoda sau Seat fie ca vorbim de o compacta sau un SUV full size.

Diferentele mari sunt in spate unde masinile cu puteri maxime de pana la 150 CP nu au decat o punte RIGIDA BRAT TRAS, o solutie extrem de ieftina pentru orice constructor.

De fapt un Duster are pe spate o punte multi-link cu brate multiple in timp ce un VW Polo sau noua Skoda Scala nu au decat o punte low-cost rigida!

DE CE VW FOLOSESTE ACEASTA PUNTE SPATE IEFTINA PE MQB-A0?


-Este cel putin cu 60% mai ieftin de produs

-Ofera un sistem de fabricatie mult simplificat ( mai multe masini intr-un timp mai scurt!)

-Face o diferenta intre clientii care dau bani in plus pentru motoarele de peste 150 CP

CARE SUNT PROBLEMELE REALE?

-Lipsa unei stabilitati pe drumurile virajate

-Anduranta in timp pe masinile cu multi km

-Imposibil de a face vesiuni sportive cu o punte rigida ( stabilitate precara!)

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente