Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Noua Lancia Ypsilon primeste motorizarea 1.2 Turbo Hybrid e-DCT de la Opel Corsa si Peugeot 208

Stellantis a decis ca marca Lancia trebuie sa ramana pe piata, iar singura masina Lancia care inca se vindea cu succes era citadina Ypsilon de generatie veche.

Lancia Ypsilon 1.2 Turbo Hybrid e-DCT, noul ypsilon 2024, test drive, autolatest, 0-100, yaris vs ypsilon

Acum este vorba de noua generatie Lancia Ypsilon 2024, model care se bazeaza tehnic pe gama Peugeot 208/Opel Corsa, doua dintre cele mai vandute masini noi din Europa.

In acest moment vedem ca viitorul Lancia Ypsilon primeste motorul 1.2 PureTech de 100 CP si cutie electrificata e-DCT care dispune de un motor electric integrat.

Lancia Ypsilon 1.2 Turbo Hybrid e-DCT, noul ypsilon 2024, test drive, autolatest, 0-100, yaris vs ypsilon

Stellantis spune ca acest sistem hybrid este mai eficient decat cel de la Toyota sau Renault pentru ca acesta poate functiona chiar si 50% din timp in modul electric.

Lancia Ypsilon 1.2 Turbo Hybrid e-DCT, noul ypsilon 2024, test drive, autolatest, 0-100, yaris vs ypsilon

O alta caracteristica buna este cutia cu dublu ambreiaj care nu are problemele tipice unei cutii CVT.

Lancia Ypsilon 1.2 Turbo Hybrid e-DCT, noul ypsilon 2024, test drive, autolatest, 0-100, yaris vs ypsilon

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente