Si cand spunem asta, ne uitam la lista de preturi de peste 74.000 euro cu dotari optionale, pret pentru care primesti o utilitara compacta cu un motor electric de 204 CP, insa conform celor de la VW acest sistem electric ofera o putere constanta pentru 30 de minute de 95 CP.
Noul VW ID.Buzz Pro150 kW se doreste sa devina o utilitara electrica de succes, insa sunt probleme daca ne uitam la autonomia reala de 285 km, adica o autonomie mare pentru o masina electrica care insa nu tine cont de faptul ca VW ID.Buzz Pro150 kW are o aerodinamica de tipul “caramida”, respectiv masina va avea un consum real mult mai mare pentru 100 de km.
O alta mare problema este sarcina reala a masinii care nu depaseste 500 kg pentru o masina cu 7 locuri si portbagaj destul de spatios.
Tehnic, gama VW ID.Buzz Pro150 kW utilizeaza o tehnica de la ID.3, adica o baterie de 77 kwh fara pompa de caldura pentru ca VW are probleme in acest moment cu semiconductorii.
Utilitarele electrice din segmentul de 3.5 tone sunt un esec comercial pe toate pietele din Europa pentru ca sunt prea scumpe, au termene de livrare foarte mare si o autonomie reala extrem de mica mai ales daca vorbim de o masina de familie destinata utilizarii in concediu!