Campania scote în evidenţă bazele mărcii centrate pe latura umană și se concentrează pe felul în care simţurile umane sunt ascuțite în timpul condusului.
Legătura care se creează între şofer şi maşină este ceea ce Mazda numeşte Jinba Ittai, o expresie japoneză folosită la origine pentru a descrie armonia perfectă atinsă între un arcaş călare şi calul său.
Referindu-se la noul concept de comunicare, Dragoș Grapinoiu, manager de marketing Mazda România, a declarat: “Pe măsură ce alte mărci de automobile limitează condusul prin schimbările tehnologice, rolul nostru este de a crea maşini care aduc şoferii şi
maşinile lor împreună.
Designerii şi inginerii noştri se străduiesc încontinuu pentru a perfecţiona acest aspect. Suntem de părere că o comunicare eficientă între om şi maşină nu numai că face condusul mai sigur, dar şi mai satisfăcător, mai plăcut şi mai
distractiv.
Ne dorim ca oamenii să conducă maşinile noastre, nu să fie pasageri. Campania Drive Together evidenţiează conexiunea dintre maşină şi şofer.”
Prima reclamă TV pune în oglindă simţurile umane cu diferite elemente ale unui automobil Mazda şi prezintă noua Mazda3. Campania Drive Together rulează pe toate canalele Mazda şi apare la TV, în print şi online. Mai multe informații despre campanie
sunt disponibile aici www.mazda.ro/spiritul-mazda/drive- together.