Kia K8 este un succesor al modelelor Magentis si Cadenza pe anumite piete, insa noul K8 este de aceasta data o masina cu reale pretentii premium.
Din startul vanzarilor Kia K8 are sub capota un motor clasic 1.6 T-GDI de 177 CP gasit si pe gama din Europa, insa si alte doua motoare care din pacate nu se vand aici.
Motorul de baza are de fapt o cilindree de 2.5 litri si are atat injectie directa cat si injectie multipunct pentru a avea o rata de fiabilitate de top chiar si peste 300.000 de km.
Vedeta programului Kia K8 este motorul V6 de 3.5 litri care in varianta sa de top ofera o putere maxima de 240 CP si un cuplu de 320 Nm, motor cuplat la o transmisie automata.
Spre suprinderea multora acest motor LPI Smartstream V6 este oferit din fabrica cu o instalatie GPL care functioneaza 100% pe GPL.
Pentru fanii KIA trebuie spus ca piata auto din Coreea de Sud este cea mai mare piata de masini pe GPL, pretul mic al unui litru de gaz si reteaua vasta de statii de alimentare recomanda acest combustibil in detrimentul benzinei sau motorinei.
Din pacate in Europa KIA nu mai vinde masini pe GPL, ultimele fiind oferite de catre KIA Iitalia.