Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Nokian Tyres: Modalitati simple de reducere a nivelului de uzura al anvelopelor de iarna

Rezultatele testelor demarate de Nokian Tyres arată diferența ratei de uzură întreanvelopele din față și cele din spate și totodată confirmă faptul că uzura ne uniformă a anvelopelor afectează siguranța și poate aduce costuri suplimentare inutile.

„Există o diferență majoră de uzură între punțile față și spate. Prin urmare, rotireaanvelopelor este necesară. Diferențele majore de aderență între față și spate pot afecta înmod negativ siguranța experienței de condus.

Rotirea anvelopelor aduce și beneficii financiare, deoarece, în acest fel, se poate utiliza același set de anvelope pentru mai multtimp.”, declară Matti Morri, Technical Customer Service Manager, Nokian Tyres.

Testele efectuate de Nokian Tyres arată că atunci când sunt utilizate anvelope de iarnă, celesituate pe partea din față a unui vehicul cu tracțiune față se pot uza de până la patru ori mairepede decât anvelopele din spate. În cazul anvelopelor de vară, rata de uzură a anvelopelordin față poate fi aproximativ dublă comparativ cu a celor din spate.

Vehiculele mai vechi au nevoie de anvelope bune

Efectele uzurii anvelopelor pot fi observate la accelerare, frânare și aderență laterală.

„Mașinile moderne au sisteme de control al stabilității pentru a asista șoferul, dar nici măcaracestea nu pot răsturna legile fizicii.

Sistemul poate fi de ajutor numai atunci când anvelopelepot asigura aderența necesară.”, spune Martin Dražík, Expert and Product Manager, NokianTyres, Europa Centrală.

Mulți șoferi consideră că orice anvelopă este suficient de bună pentru o mașină veche, dinmotivul că nu își doresc să investească o sumă importantă într-un set de anvelope pentru aceasta. Din punctul de vedere al siguranței însă, cu cât o mașină este mai veche, cu atâtare nevoie de anvelope mai bune.

Sfaturi pentru încetinirea uzurii anvelopelor

– Rotiți anvelopele între puntea din față și cea din spate period, la fiecare 10.000 dekilometri.

– Evitați frânarea, accelerarea și schimbările de direcție bruște.

– Asigurați-vă că anvelopele au presiunea de umflare corectă. În timpul iernii, adăugați0,2 bari peste recomandările producătorului vehiculului. Măsurați întotdeaunapresiunea de umflare atunci când anvelopele sunt reci.

– Nu depozitați anvelopele în lumina soarelui. Luați întotdeauna în calcul un locîntunecat și cu temperatură medie.

– Montarea anvelopelor de către un specialist vă va ajuta să aveți acces la informațiirelevante legate de starea acestora.

VEZI DE UNDE POTI CUMPARA IN SIGURANTA ANVELOPE DE IARNA!


Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente