Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

NicusorDan si CNAIR vor sa faca 10 noi intrari in Bucuresti! Centura Capitalei ramane in continuare in paragina

Actualul primar al Capitalei NicusorDan a anuntat ca vrea sa faca 10 noi intrari in Bucuresti.

Marea problema este ca actualul Primar si incompetenii de la CNAIR vor sa faca aceste 10 noi iesiri din Bucuresti fara ca actuala Sosea de Centura DNCB sa fie lasata in paragina.

ORBITALBucuresti, drumuri , radiale A0  CenturaBucurestiului, infrastructura , infrastructuraRomania ,modernizare , dezvoltare Bucuresti  Ilfov , RegiuneaBucurestiIlfov, DezvoltamRomania, probleme radiale bucuresti, termen finalizare 2026, radiale orbitale cu probleme, cine plateste radialelel orbitalele?

Si cand spunem asta nu trebuie sa uitam ca pe langa cele 4 pasaje in constructie infrastructura reala a Centurii Bucuresti este in partea de Sud si Est la fel ca si in anii 80, adica se merge pe o singura banda pe sens fara marcaje rutiere.

Daca faci aceste 10 iesiri poti scadea traficulul real de pe marile bulevarde insa cu siguranta aceste sosele vor duce automat la distrugerea soselelor din Ilfov care in proportie de 95% sunt realizate fara terasament si cu doar o banda pe sens.

ORBITALBucuresti, drumuri , radiale A0  CenturaBucurestiului, infrastructura , infrastructuraRomania ,modernizare , dezvoltare Bucuresti  Ilfov , RegiuneaBucurestiIlfov, DezvoltamRomania, probleme radiale bucuresti, termen finalizare 2026, radiale orbitale cu probleme, cine plateste radialelel orbitalele?

Exemplul cel mai bun este cel al drumului Giulesti Expres care din doua benzi pe sens in Bucuresti ( aici punem si linia de tramvai!) traverseaza in Ilfov pe o singura banda in zona Chitila.

Aceelasi exeplu este si cel al  Sud Expres care duce tot traficul din Berceni Bd Metalurgiei direct in comuna Vidra unde nu exista nici o infrastructura pentru 20.000 de masini pe zi cate sunt estimate pe acest tronson.

ORBITALBucuresti, drumuri , radiale A0  CenturaBucurestiului, infrastructura , infrastructuraRomania ,modernizare , dezvoltare Bucuresti  Ilfov , RegiuneaBucurestiIlfov, DezvoltamRomania, probleme radiale bucuresti, termen finalizare 2026, radiale orbitale cu probleme, cine plateste radialelel orbitalele?

Mai mult decat atat, vedem pe harta incompetentilor de la PMB si CNAIR ca aceste sosele vor conecta actuala sosea de centru cu viitoarea autostrada A0, adica viteza maxima de 130 km/h de pe A0 nefiind posibila daca la fiecare 5 km intra pe acest tronson alte mii de masini!

In toate tarile civilizate marile sosele de centura de tipul autostrada au destul de putine intrati si iesiri pentru ca traficul sa fie pastrat fluid la viteza pentru care tronsonul a fost conceput.

Si asta daca tinem cont ca A0 va avea doua doua benzi pe sens fata de 3 sau 6 la marile centuri din Europa de Vest!

ORBITALBucuresti, drumuri , radiale A0  CenturaBucurestiului, infrastructura , infrastructuraRomania ,modernizare , dezvoltare Bucuresti  Ilfov , RegiuneaBucurestiIlfov, DezvoltamRomania, probleme radiale bucuresti, termen finalizare 2026, radiale orbitale cu probleme, cine plateste radialelel orbitalele?

VEZI CARE SUNT CELE 10 VISE ALE PMB SI CNAIR:

  • DR1 – Vest Expres, are o lungime de 8.98 km și realizează legătura între Autostrada A0 – DNCB – Bulevardul Timișoara, având un cost estimat de 75.11 mil. euro cu TVA.
  • DR2 – Autostrada A1, are o lungime de 12.02 km și scopul proiectului este de extindere la trei benzi pe sens între km 10 și km 23 a Autostrăzii A1. Costul estimat este de 42.90 mil. euro cu TVA.
  • DR3 – Giulești Expres, drum radial care are o lungime de 10.37 km, conectează Săbăreni la Autostrada AO, se prelungeşte până la DNCB apoi realizează legătura cu Calea Giuleşti. Costul estimat este de 72.62 mil. euro cu TVA.
  • DR4 – NordExpres, cu o lungime de 12.59 km realizează conexiunea localităţii Corbeanca la Autostrada A0 apoi se prelungește spre DNCB și Bulevardul Poligrafiei. Costul total estimat este de 102.39 mil. euro cu TVA.
  • DR5 – Pipera Expres, are o lungime de 10.53 km și realizează legătura între Autostrada A0 și localitățile Otopeni – Tunari – DNCB- Pipera – Băneasa Nord. Costul total estimat este de 85.97 mil. euro cu TVA.
  • DR6 – Afumaţi Expres, drumul radial ce realizează conexiunea Autostrăzii A0 cu DN2, devenind o variantă de ocolire a localității Afumaţi. Are o lungime de 4.39 km și un cost total de 34.14 mil. euro cu TVA.
  • DR7 – Est Expres are o lungime totală de 6.10 km și conectează Moara Domnească la Autostrada A0 și realizează legătura municipiului București la A0 prin Dobroiești-Pantelimon – DNCB – A0. Costul estimat este de 58.34 mil. euro cu TVA.
  • DR8 -Splai Expres cu o lungime de 5.49 km conectează Autostrada A0 cu municipiul București prin legătura la DNCB și Splaiul Unirii, dar și conexiunea cu zona metropolitană prin nodul Cernica. Costul total estimat este de 36.51 mil. euro cu TVA.
  • DR9 – Sud Expres, are o lungime de 13.86 km și realizează conexiunea Vidra – Autostrada A0 – DNCB – Bulevardul Metalurgiei/ Gara Progresu. Costul estimat este de 96.44 mil. euro cu TVA.
  • DR10 – Măgurele Expres, realizează legătura Autostrăzii A0 la DNCB – Parc Industrial Măgurele – Prelungirea Ferentari. Are o lungime de 9.62 km și un cost total estimat de 76.65 mil. euro cu TVA.

De fapt guvernantii de la Consiliul Local Ilfov si guvernantul de la Primaria Generala viseaza la ORBITALE OCOLITOARE cum vedem in imaginea de mai jos!

ORBITALBucuresti, drumuri , radiale A0  CenturaBucurestiului, infrastructura , infrastructuraRomania ,modernizare , dezvoltare Bucuresti  Ilfov , RegiuneaBucurestiIlfov, DezvoltamRomania, probleme radiale bucuresti, termen finalizare 2026, radiale orbitale cu probleme, cine plateste radialelel orbitalele?

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

2 COMMENTS

  1. Este foarte buna intentia de a mari numarul de locuri prin care se intra/iese din Bucuresti.
    Acest site se pare ca are ceva interese politice , nu vad de ce altfel ar fi impotriva fluidizarii DN-urilor de intrare actuale.
    Nr de intrari pe A0 nu este deloc mare, problema este ca fac astfel de articole tot felul de “ziaristi” care nu au habar de cum trebuie fluidizat un trafic.
    Problema nu este nr mare de iesiri de pe A0 (chiar eu consider ca nu este suficient inca, problema este ca are doar 2 benzi pe sens, trebuie minim 3 pe alocuri 4 ( la intersectiile cu alkte autostrazi) ca sa poata prelua traficul care intra

    • Autolatest nu face politica…..decat cea in favoarea cetateanului si in special doar cand vorbim de infrastructura!
      Unde vezi tu partea in care criticam A0 si iesirile din Bucuresti spre A0?
      Ne trezim doar sa vorbim?…..sau esti un bot politizat care face gargara pe aceste meleaguri?

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente