Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Nicusor fa ceva cu liniile de tramvai STB din intersectii! Distrug suspensia masinilor de 30 de ani

Insa, de fiecare data cand vorbim de masinile din Bucuresti nu avem cum sa uitam faptul ca acestea au TRENUL DE RULARE PREDISPUS LA DISTRUGERE IN TIMP pentru ca de 30 de ani nici un Primar nu a reusit sa asfalteze corespunzator intersectiile cu tramvaiele.


Adica, de in orice intersectie unde automobilul traverseaza o linie de tramvai tot trenul de rulare are de suferi, respectiv bucurestenii chieltuiesc cei mai multi bani anual pe mentenanta suspensiei din Romania.

DE CE CAD PIVOTII IN BUCURESTI?


Pe langa pivoti avem si bucsi si caste de directie, iar principalul VINOVAT este Primarul pentru ca pastoreste un RATB/STB incapabil sa conceapa o intersectie unde tramvaiul se intalneste cu soseaua. 

Fie ca vorbim de linii de tramvai uitate din anii 50 cum vedem la capatul lui 44 sau zona Ferdinand, fie ca vorbim de intersectii unde inginerii STB impreuna cu inginerii de la PMB nu au fost in stare sa ascunda linia de tramvai in asa mod incat masinile sa nu mai treaca acea zona cu o viteza maxima mai mare 0.2 km/h.

Soferii nu sunt vinovati de acest “genocid” al suspensiei masinilor, ci doar conducerea PMB si conducerea STB care trebuie inlocuita cat mai repede cu putinta.

DE CE NU SE POATE SI LA BUCURESTI?

In orice capitala din Europa de Vest vedem cum suprafata de rulare a masinilor este diferentiala de cea a autobuzelor si a tramvaielor, detaliu care reduce considerabil rata accidentelor, insa si viteza medie creste sesizabil.

Pe langa asta, daca mergi la Viena, Praga sau Budapesta vezi ca masinile pleaca mult mai repede de la semafor ( cultura plecarii cat mai rapida de la semafor in orase permite trecerea a mai multor masini pe VERDE!) decat in Bucuresti, iar trecerea peste liniile de tramvai se face cu 30-50 km/h fara probleme de siguranta.

La noi pe langa faptul ca romanul pleaca “incet” sa nu-si strice ambreiajul mai pune si frana in mijlocul intersectiei pentru a traversa muntii de fier lasati de STB direct pe sosea! Adica traversarea liniilor de tramvai.

Pe aceasta cale dorim sa-i spunem noului Primar General de la Bucuresti, Nicusor Dan sa destituie care mai repede conducerea STB si sa aduca specialisti care STIU SA FACA O INTERSECTIE de tramvai moderna.


Nu trebuie sa inventeze nimic nou, ci sa ceara un sfat din partea celor de la Budapesta, Viena sau Praga care au rezolvat aceasta problema care reduce viteza din trafic cu 99% in intersectii!

Adica sa trecem si nou cu macar 30 de km/h aceste linii fara ca sa ne distrugem masinile si anvelopele!

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente