Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Motorul clasic pe benzina aspirat este mai economic decat cel hybrid mult promovat!

nissan navara 2021, navara 2022, test drive navara 2022, nou nisssan navara 2022, whattruck nissan navara 2022

In urma unui test de consum realizat de catre TFL in SUA, acestia au descoperit faptul ca un pick-up de clasa mica precum noul Nissan Navara 2022 este de fapt mai economice decat un pick-up full size cu mult laudata motorizare Hybrid.

nissan frontier v6 3.8, consum motor aspirat vs turbo, probleme motoare turbo, v6 aspirat mai econimic dect hibrid, probleme consum masini hybrid, fo150 hybrid consumc
nissan frontier v6 3.8, consum motor aspirat vs turbo, probleme motoare turbo, v6 aspirat mai econimic dect hibrid, probleme consum masini hybrid, fo150 hybrid consum

Spre socul americanilor, japonezii ofera sub capota lui Frontier-Navara un V6 pe benzina de 3.8 litri aspirat care ofera 310 CP si care este cuplat la o cutie automata cu 9 trepte.

De partea cealalta Ford F150 are sub capota un V6 de 3.5 litri twinturbo de 430 CP si peste 700 de Nm care din pacate consuma in realitate mai mult decat motorizarea clasica aspirata.

nissan frontier v6 3.8, consum motor aspirat vs turbo, probleme motoare turbo, v6 aspirat mai econimic dect hibrid, probleme consum masini hybrid, fo150 hybrid consum
nissan frontier v6 3.8, consum motor aspirat vs turbo, probleme motoare turbo, v6 aspirat mai econimic dect hibrid, probleme consum masini hybrid, fo150 hybrid consum

Mai mult decat atat, Ford-ul are si o cutie automata cu 10 trepte care oficial trebuia sa reduca si mai mult consumul in regim de autostrada.

TFL spune ca Frontier de 3.8 litri consuma doar 10.6 litri de benzina la 100 de km, in timp ce F-150 consuma peste 11 litri.

 

Acum se poate observa faptul cum evolutia motoarelor pe benzina turbo nu aduc de fapt o reducere a consumului de benzina, ci doar o reducere a capacitatii cilindrice si mult mai multe probleme tehnice in 10 ani de utilizare sau 300.000 de km.

nissan frontier v6 3.8, consum motor aspirat vs turbo, probleme motoare turbo, v6 aspirat mai econimic dect hibrid, probleme consum masini hybrid, fo150 hybrid consum

Motorul pe benzina clasic aspirat cu injectie multipunct a fost apogeul industriei auto la capitolul fiablitate si de ce nu, eficienta in timp pentru ca avea putine probleme si consuma in realitate mult mai putin decat motoarele turbo cu injectie directa!

VEZI VIDEO AICI!
Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente