Romania trece print-o criza extrema a preturilor pentru combustibil pentru ca in doar cateva saptamani austriecii de la Petrom-OMV au scumpit cu aproape 1 leu atat benzina cat si motorina.
Astazi, la pompe vedem cum motorina super a ajuns sa fie vanduta in Bucuresti cu 8 lei, cel mai mare pret din vara anului trecut cand criza razboiului din Ucraina a atins toate tarile din Europa.
Un plin de Logan 1.5 dCi de 50 litri de costa acum 400 de lei, adica romanul de rand trebuie sa plateasca echivalent a 81 de euro, suma extrem de mare pentru cea mai saraca tara din Uniunea Europeana.
Insa, in aceelasi timp pretul GPL-ului a ramas relativ constanta, acum 1 litru de GPL avand un pret de 3.27 lei, iar 50 de litri de gaz au un cost real la pompa de 163 lei.
De fapt, pentru 100 de litri de GPL cu care poti merge peste 1.200 de km in oras trebuie sa scoti din buzunar suma de 327 lei, adica este mult mai ieftin decat un plin de motorina.
Unde montezi cea mai buna instalatie GPL din Bucuresti in 2022?
VEZI CE ZIC SPECIALISTII DE LA MONTEAZA GPL?
Cine nu trece la GPL va avea constant costuri cu alimentarea masinii extrem de mari, mai ales ca Petrom-OMV vor creste in continuare pretul la benzina si motorina .
Solutia montarii unei instalatii de GPL este singura pentru cei cu venituri mici, pretul gaz-ului fiind de acum la jumatate fata de cel al benzinei.
Respectiv, amortizarea pretului initial se face acum in doar cateva mii de km din momentul montajului, si in plus fata de aceasta MonteazaGPL ofera o garantie de 3 ani fara limita de km pentru instalatiile Tomasetto STAG 2023.
SUNA SI PRIMESTI CEA MAI BUNA OFERTA PENTRU MASINA TA AICI:
2 sau 3 ani garantie fara limita de km!
De Luni-Vineri interval 10-19.00
Imperiul globalist dement își bate joc de oameni. Prețul adevărat al motorinei ar fi trebuit să fie de vreo 4 lei la pompă. Restul e furt impus de imperialiștii masoni sith via Bruxelles și executat de slugile obediente care ne conduc spre prăpastie.
De 4 ani, se când am masina electrică, nu ma mai interesează subiectul
Uraaa și la Gară!!!
Am masina Electrica!
Pt bogați, sa rămână pe termice !!!
Ce masina EV…..de curiozitate?
Costurile unei instalații de GPL nu se amortizează in “câteva mii de km”, ci mai precis in circa 15.000 km.
Ar putea și reporterul sa facă un calcul simplu in Excel cu prețul real al benzinei standard, nu cum e data poza cu 7.98 care e prețul benzinei premium, ci 7.11 cum e prețul în realitate. Apoi sa pună minim 1 litru in plus consum pr GPL (din experienta e 1.5 litru in plus) și să ia in calcul pe lângă prețul instalației de GPL și o revizie anuala care costa în plus circa 150-200 lei și vedem unde se ajunge cu amortizarea.
Ce nu va spune nimeni sunt costurile “ascunse”, cum ar fi schimb mai des de ulei și filtre (se deteriorează mai repede dacă mașina funcționează pe GPL), nu mai ai acces în parcările subterane, rezervorul de GPL poate reduce drastic capacitatea portbagajului, etc.
În rest, numai de bine despre GPL eu sunt super mulțumit, am amortizat de mulți km instalația și merg mai ieftin ca orice diesel, cu o poluare de 10 ori mai mica.
Revizia la GPL te costa 100 de lei cu TVA inclus la fiecare 15.000 de km, in parcarile subterane apesi pe buton si masina merge pe BENZINA….deci poti intra fara griji, butelia expira in 10 ani….adica in 2033 daca faci azi montajul, si portbagajul ramane intact daca pui butelie toroidala in locul rotii de rezerva pe care 90% dintre masini nici nu o mai au!