Astfel, motorizarile pe benzina V6 si V8 cu seria M272 si marele V8 de cinci litri M273 sufera de o problema cu distributia pe lant. Aceasta se poate rupe datorita utilizarii unor materiale de slaba calitate a unei patine care are menirea de a intinde lantul. Mai mult decat atat reteaua Mercedes din Germania a obligat clientii sa plateasca din buzunar reparatile la motoare, reparatii care pornesc de la suma de 2.000 euro insa care pot ajunge pana la o valoare de peste 4.700 euro pentru motorul V8 M273 care echipeaza modelul ML500!
Raspunsul celor de la Mercedes a venit la scurt timp, explicatia lor dand vina pe o companie care a realizat patinele dintr-un material de calitate mai slaba. De asemenea oficialii din Stuttgart au declarat ca rata defectarii sistemului de distributie este de aproximativ 1%, respectiv 1 masina din 1500 comercializate. Problemele survenite la motorizarile V6 de trei litri sau 3.5 litri si cele V8 de 5.0 au aparut in medie cand masinile au depasit 80.000 de km.
Daca masina dumneavoastra are peste 150.000 de km atunci sansele ca motorul sa aibe aceasta problema sa fie depasita datorita utilizarii unor materiale mult mai bune.