Si asta nu o spune noi ci chiar romanii care au cumparat aceste masini de noi cu aproape 100.000 de euro si care nu reusesc sa primeasca acum dupa 6 sau 7 ani nici macar 20% din pretul de nou.
Asa ca ne uitam putin pe site-urile de vanzari auto SH si vedem ca mult ravnitul Range Rover Sport L494 produs nu in 2013 cand a aparut aceasta generatie II, ci dupa 2015 nu reusesc sa vanda aceste masini nici macar cu 22.000 euro.
Si din cei 22.000 euro clientul cu siguranta mai negociaza pentru a ajunge la un pret final de 20.000 euro, adica cat costa un Duster nou cu motor de 1.33 TCe sau diesel 1.5 dCI.
DE CE RANGE ROVER SPORT PIERDE ATAT DE MULT LA REVANZARE?
In primul rand vorbim de o masina care a fost urmarita din start de foarte multe rechemari in service, rechemari care au vizat aproape toate componentele tehnice.
De fapt clientii de Range Rover Sport L494 sunt satui de probleme cu acest model si in multe cazuri vand aceste masini chiar si sub pretul pietei pentru ca nu mai vor sa auda de aceasta marca.
In Romania reteaua de dealeri si reparatori Land Rover este extrem de mica, iar calitatea lucrarilor este mult sub limita unui brand premium.
Plus ca motorul V6 de trei litri twin turbo construit impreuna cu PSA nu este un exemplu de fiabilitare si rafinament in timp.
Rezultatul acestor probleme este o devalorizare atat de mare a masinii incat nici macar samsarii nu vor sa auda de acest model cumparat chiar la un pret mic din start!
Pe scurt, vorbim de un esec pe toata linia a marcii Land Rover si a produsului Sport in fata unor modele precum BMW X6 sau Mercedes GLE Coupe.