O premieră absolută pentru BMW Group – lansarea unui model este mutată în spaţiul virtual printr-un proiect de mare amploare care cuprinde 10 ţări din Europa Centrală şi de Est: Bulgaria, Cehia, Grecia, Polonia, România, Slovacia, Slovenia şi Ungaria. La baza proiectului stă o aplicaţie on-line dedicată, dezvoltată pentru Facebook, şi un concurs inovativ menit să implice fanii într-o aventură specială. Alături de introducerea pe piaţă a noului model, proiectul lansează şi paginile de Facebook MINI pentru ţările din regiune. Aventura a fost cuvântul definitoriu pentru noul model – un coupe de 2 locuri cu valenţe sportive.
Aşa că toată experienţa oferită fanilor pe Facebook a fost construită ca o aventură. Proiectul începea în luna iulie a acestui an cu o provocare – o serie de filme dezvăluiau, în etape, detaliile proiectului. Trecerea la fiecare etapă se făcea numai după primirea unui număr de câte 50 de like-uri şi România s-a dovedit în acest sens ţara cu utilizatorii cei mai activi. Deja în a treia zi de la lansare fanii Facebook parcurgeau toate etapele lansării unui concurs provocator – „Ce ai face să o cucereşti?”. Utilizatorii cu cele mai creative posturi s-au calificat în finala de la Lubliana pentru o nouă aventură: o serie de probe nebune în care participanţii, cu ajutorul noului MINI Coupe, trebuie să cucerească o fată frumoasă.
Rezultatul va fi publicat începând cu săptămâna viitoare sub forma unor serii de filme pe Youtube şi Facebook, urmând ca cel mai votat dintre acestea să câştige marele premiu – o excursie în doi la Barcelona. Până acum campania a adus peste 2500 de fani pe pagina de Facebook MINI România, ceea ce înseamnă o creştere de peste 1500%, cea mai bună performanţă din regiune.