Luna iunie a contabilizat 167 de autoturisme, cu69% mai mult decât în luna similară de anul trecut.
Totodată, producătorul avândut 60.571 de mașini în Europa în al doilea trimestru din 2016, mai mult cu25% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Cota de piață a ajuns la 1,4% înEuropa, în timp ce în România Mazda deține 2,5% din piața de autoturisme deMazda CX-3 rămâne în continuare cel mai bine vândut model, cu 202 unitățicumpărate, acesta menținându-și poziția din primele 3 luni.
Al doilea cel mai comandat model Mazda pe piața din România în primele șase luni a fostcompacta Mazda3, cu 198 de unități comercializate, iar al treilea este CX-5,SUV-ul compact din gama Mazda, cu 177 de unități vândute, în creștere cu 33%față de anul trecut.
Și în Europa cele două SUV-uri au fost principalele modelecare au susținut vânzările, adjudecându-și 46% din volumul total comercializat.
Mazda6 a înregistrat cea mai mare creștere dintre toate modelele, astfel că înperioada ianuarie-iunie s-au vândut 125 de unități, reprezentând cu 44% maimult decât în semestrul 1 din 2015.