Totodată, Mazda3 a ocupat locul doi în clasa compactă, iar Mazda2 s-a clasat pe locul trei în segmentul mic. În clasamentul general, Mazda a ocupat poziţia a patra, cu 798 de puncte, devansând mărci premium cum sunt BMW şi Audi.
Sondajul de satisfacţie al deţinătorilor de autovehicule a fost realizat pe un eşantion de 14.296 de persoane care au avut modelele în posesie, în medie, doi ani. Evaluarea s-a bazat pe 67 de criterii grupate în patru grupe de satisfacţie.
Primul şi cel mai important criteriu a fost nivelul de atracţie faţă de maşină (27% pondere în rezultatul final), incluzând aprecierea performanţelor, a design-ului, a confortului şi a echipării.
Acesta a fost urmat de costurile de întreţinere (25%) care au inclus analiza consumului de combustibil, a costului asigurării şi a cheltuielilor de service/reparaţie.
Ultimele elemente care au influenţat clasamentul au fost calitatea vehiculului şi fiabilitatea (24%) alături de satisfacţia serviciilor dealerilor (23%).