Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Masina electrica a celor de la Mazda primeste un motor pe benzina! Noua Mazda MX-30 E-SKYAKTIV R 2022

Si cand vorbim de MX-30 vorbim de modelul 100% electrica al japonezilor care are un pret de achzitie foarte bun, insa care dispune de un acumulator mult prea mic.

Mazda MX-30 E-SKYAKTIV R 2022. test Mazda MX-30 E-SKYAKTIV R 2022, motor wankel Mazda MX-30 E-SKYAKTIV R 2022, piston rotativ Mazda MX-30 E-SKYAKTIV R 2022, autolatest Mazda MX-30 E-SKYAKTIV R 2022

Pentru a scapa de problema autonomiei scazute noul MX-30 E-SKYAKTIV R va avea sub capota un motor pe benzina Wankel de ultima generatie care nu va mai avea problemele gasite pe vechiul RX8 din anii 2000.

Mazda MX-30 E-SKYAKTIV R 2022. test Mazda MX-30 E-SKYAKTIV R 2022, motor wankel Mazda MX-30 E-SKYAKTIV R 2022, piston rotativ Mazda MX-30 E-SKYAKTIV R 2022, autolatest Mazda MX-30 E-SKYAKTIV R 2022

Mazda reuseste sa integreze extrem de eficient noua motorizarea Wankel direct langa transmisie si motorul electric, acesta oferind in plus o putere maxima de 60 kw.

test drive Mazda MX-30 e-Skyactiv 143 CP 35.4 kwh 2021, drive test, autolatest , teste auto , review Mazda MX-30 e-Skyactiv 143 CP 35.4 kwh 2021, autonomie reala, acumulator panasonic Mazda MX-30 e-Skyactiv 143 CP 35.4 kwh 2021, garda la sol, consum kwh , test ro Mazda MX-30 e-Skyactiv 143 CP 35.4 kwh 2021

In total, cu un rezervor de 30 litri de benzina masina japonezilor are mari sanse sa parcurga 800 de km cu o singura alimentare pentru simplul fapt ca acest motor este generator pentru motorizarea electrica.

test drive Mazda MX-30 e-Skyactiv 143 CP 35.4 kwh 2021, drive test, autolatest , teste auto , review Mazda MX-30 e-Skyactiv 143 CP 35.4 kwh 2021, autonomie reala, acumulator panasonic Mazda MX-30 e-Skyactiv 143 CP 35.4 kwh 2021, garda la sol, consum kwh , test ro Mazda MX-30 e-Skyactiv 143 CP 35.4 kwh 2021

Vom vedea un consum mediu de benzina de 1.5 litri pentru fiecare 100 de km, adica un consum real mult mai mic decat cel afisat de modelele PHEV din prezent.

test drive Mazda MX-30 e-Skyactiv 143 CP 35.4 kwh 2021, drive test, autolatest , teste auto , review Mazda MX-30 e-Skyactiv 143 CP 35.4 kwh 2021, autonomie reala, acumulator panasonic Mazda MX-30 e-Skyactiv 143 CP 35.4 kwh 2021, garda la sol, consum kwh , test ro Mazda MX-30 e-Skyactiv 143 CP 35.4 kwh 2021

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente