In urma cu ceva vreme a avut loc in Bucuresti un mult laudat Marsul masinilor electrice 2021 care din pacate a fost un mare esec.
Realitatea crunta este ca bucurestenii in general nu vor sa-si cumpere masini electrice pentru simplul fapt ca NU AU UNDE sa le incarce in masa.
Adica, cei care vand aceste masini uita faptul ca 80% din intreaga populatie din Bucuresti traieste in blocurile comuniste unde este imposibil de realizat o infrastrucura pentru incarcare masinilor electrice pentru ca parcarile de resedinta sunt detinute de primarii prin ADP.
Tinand cont de aceste probleme cei care au organizat ( Asociația SMARTiCITY.) acest Marsul masinilor electrice au scos in evidenta doar personale politice din ministere si primarii, principalii jucatori din piata care ar putea sa faca infrastrucuta pentru incarcare acestor masini.
Pe langa asta, organizatorii au prezentat trotinete electrice de parcare Marsul masinilor electrice era destinat bicilistilor sau celor care merg pe triciclete.
Politicul a fost evidentiat de catre jucatori precum: Mihai Drăgan, purtător de cuvânt Ministerul Mediului, Ion Vasile, purtător de cuvânt Administrația Fondului de Mediu, Andrei Marcu, Electrical Engineer E.ON, Răzvan Mitu, consilier general, Raluca Haliț, consilier local Sector 1, Larisa Bârsan, șefa serviciului de mobilitate Primăria sector 6.