Se pare ca lucrările la Magistrala 6 de metrou urmeaza sa dea mari batai de cap bucurestenilor pentru ca deja blocheaza serios traficul din zona de Nord si acum in partea Nord-Vest pasaj Constanta.
Încă de la prima oră a dimineții restricțiile impuse pentru construcția magistralei șase de metrou au început să-și facă simțite efectele asupra traficului din București. Astfel, chiar și în afara orelor de vârf, aglomerația este una vizibilă, iar traficul este îngreunat în zonele direct afectate de aceste măsuri.
Un exemplu concret este cel de la baza Podului Constanța, la intrarea pe sub pod dinspre Șoseaua de Centură, acolo unde șoferii s-au pus în fața unui mare obstacol: traseul bine cunoscut, de aproximativ 1 kilometru, a devenit acum considerabil mai lung.
Circulația va fi blocată pe Șoseaua Griviței, în apropiere de Podul Constanța, din cauza lucrărilor la Magistrala M6. Șantierul poate dura chiar și 2 ani, spune conducerea Metrorex, dar este așteptat ca din noiembrie traficul să se desfășoare alternativ. Autoritățile estimează că în 2028 am putea ajunge la aeroport cu metroul.
Magistrala 6 va avea o lungime totală de 14,2 km şi 12 staţii de metrou, lucrarile fiind estimate a se finaliza undeva in 2027-2028.
Fostul Minstru al Transporutilor USR Catalin Drula spune ca M6 este o magistrala inutila pentru ca de la Gara de Nord poti ajunge la Aeroport in 20 de minute cu un tren CFR care merge din 30 in 30 de minute.
Drula spune ca M6 este inutil pentru bucuresteni care aveau nevoie de metrou in zonele dens populate nu spre aeroport si Otopeni care nu sunt in Bucuresti.
Cătălin Drulă: Pe unele magistrale cererea ar fi de zece ori mai mare, mă refer de exemplu la magistrala M5, axa est-vest a Bucureştiului, şi la magistrala M4, axa nord-sud decalată faţă de centrul oraşului spre vest”, a susţinut Drulă.
El explica faptul că trenul de la Gara de Nord către aeroport, la terminalul actual, face 20 de minute, iar metroul ar face 35 de minute, cu 14 opriri, şi nici nu ar ajunge până la noul terminal al aeroportului.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI
Da frate, ce spune Drula este litera de lege. Cum dracu’ sa faci altceva decât ce spune USR-ul. Eu credeam că îți intitulezi articolul : “incepe un mic deranj, trebuie sa-l suportăm”. Știi carui clasic în viața îi aparține declarația, corect? Și mai observi că nu am greșeli ortografice, ortoepice sau de altă natura
Asa este intila. În loc sa lărgească podul Constanța și sa schimbe linia de tramvai, ăștia ne blochează total pentru nimic. Sa vezi pietoni morti acuma, ca nu ai cum sa treci podul Constanța pe jos.Cine răspunde?
Cea mai inutila construcție… nu face decat sa perturbe tot traficul din bucurești pt 2-3 ani