Bucurestiul este se pare un oras blestemat pentru ca aici nu se pot finaliza cu sute de milioane de euro cativa km.
Astazi aflam de la colegii din infrastrucutura faptul ca pe Lotul 1 din A0 lucrarile sunt complet sistate pentru ca au fost descoperite cateva vase din ceramica care intra direct in zona de descoperiri arheologice.
Dupa gandacul de munte, ursii de deal si parsii de campie incompetentii de la CNAIR se lovesc tot timpul de “obstacole” penibile care blocheaza economic Capitala Romaniei.
Sfatul specialistilor este sa se escaveze in regim urgent zonele unde au fost descoperite cele cateva vase sparte din lut, pentru a permite continuarea lucrarilor la A0.
Romania este singura tara din UE care nu are o Capitala cu centura ocolitoare de tipul AUTOSTRADA, rezultatul fiind penalizarea locuitorilor si al companiilor care pierd cateva ore zi de zi blocati in trafic.
DE CE NU SE CIRCULA PE A0 LOT 1 IN 2024?
Lotul 1 din A0 Nord (17,5 km – DJ601 – Corbeanca/DN1) nu a fost contractat până acum, deși licitația a fost lansată încă din 2019.
Licitația a trecut prin numeroase atribuiri și contestații care au reluat de la zero procesul de evaluare. Spre exemplu, în octombrie 2021 a fost atribuit contractul, după ce în trecut alte două atribuiri au fost contestate și întoarse de instanța de judecată.
O altă atribuire a contractului s-a făcut în noiembrie 2022 către asocierea de firme Impresa Pizzarotti & C Spa Italia S.p.a – RETTER Projectmanagement (ofertă de 815 mil lei), dar a fost contestată, CNSC a aprobat și a cerut CNAIR să reevalueze ofertele.
Catastrofa se confirmă pe autostrada A0: Alsim Alarko scoate asfaltul
Anterior, în 2020 și în primăvara 2021 CNAIR atribuise contractul de două ori către turcii NUROL INSAAT VE TICARET A.S. (ofertă de 747 mil lei). Ambele atribuiri către firma turcească au fost întoarse după depunerea contestațiilor.
În martie 2023 CNAIR atribuia din nou contractul către Impresa Pizzarotti. Decizia a fost din nou contestată, dar în cele din urmă contestațiile au fost respinse în luna mai.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania:
Donează prin Patreon AICI