Se pare ca visul unor baieti destepti care vor sa faca si ei un ban cinstiti in Romania cu implementarea unor sistem de injectie aditionale in motor se vede naruit de catre RAR.
Acestia spun ca sistemul este produs in Italia si ajuta in teorie la o ardere mai buna a motorinei sau a benzinei, insa orice modificare trebuie sa fie omologata la RAR, adica nu se stie daca este permis montarea sa in Romania.
Registrul Auto Român susține că sistemul nu înlocuiește motorizarea clasică, ci e un sistem care teoretic doar ar îmbunătăți consumul și caracteristicile de eficiență ale motorului.
Potrivit RAR, producătorul original ar proveni de fapt din Italia, iar pentru România are un site cu traduceri nu foarte reușit, cu foarte multe stângăcii de exprimare, scrie Hotnews.
„Componentele unei astfel de instalații trebuie să fie omologate, iar montajul trebuie efectuat doar în ateliere autorizate în acest sens. Având în vedere faptul că prin montajul instalației de hidrogen sunt afectate mai multe sisteme verificate la omologarea inițială, este necesară reomologarea vehiculului, inclusiv refacerea anumitor încercări la sistemele impactate”, spune RAR.
In Romania singura tehnologie omologata si viabila care scade costurile pentru motoarele pe benzina este montarea unui sistem GPL, sistem permite scaderea emisiilor de CO2 cu pana la 40%.
@daviddanielchis