Acum vedem cum CNAIR reuseste impreuna cu guvernarile PSD si PNL sa finalizeze 7.5 km din centura de la Bacau, o centura realizat suspendat datorita terenului.
Segmentul sud-vestic al Centurii Bacău este finalizat în proporție de 99%, constructorul UMB executând ultimele detalii necesare deschiderii traficului!
Vorbim despre 7,3 km la nivel de drum național cu 2 benzi care conectează DN 11 Bacău-Brașov de DN2 Bacău-București. Solicităm oficialilor din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere să recepționeze în cel mai scurt timp acest sector al proiectului și să îl dea în circulație!
Pe tronsonul principal, între DN2 Sud și DN2 Nord (aproximativ 20 km), cel care conține 16,2 km din #AutostradaA7, se desfășoară în prezent cele mai spectaculoase lucrări.
În ultimele luni UMB a produs în șantier peste 400 de grinzi de beton, cele mai multe pentru podul de 1,2 km peste râul Bistrița. Se lucrează intens la terasamente, asfaltări, ridicarea ultimelor grinzi pe structuri și a tablierului metalic peste canalul Bistrița, la placa de suprabetonarere a structurilor sau la relocarea unor linii electrice.
Ritmul de lucru este foarte bun, șantierul ajungând la 70% stadiu fizic după 16 luni de la debutul lucrărilor. Există șanse mari să fie gata în primăvara anului următor.
DIN PACATE LA BUCURESTI nu am vazut NICI UN UTILAJ, NICI O LOPATA atat pe Centura Bucuresti construita pe vremea lui Tudor Vladimirescu cat si pe Autostra A0 care se doreste sa fie a doua centura a Capitalei care la randul ei nu este decat UN SIMPLU PLAN CNAIR.