Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Kia Sorento Hybrid a inceput sa fie construit pentru pietele din Europa

Construită conform celor mai exigente standarde de calitate, cea de a patra generație amodelului Sorento este produsă la fabrica Hwasung Kia din Coreea de Sud, variantele hibrid,diesel și pe benzină ale SUV-ului fiind asamblate pe aceeași linie de producție.

Primele modele hibrid care vor părăsi linia de producție sunt destinate pieței europene, iarautomobilul va intra în producție în curând, de asemenea, pentru America de Nord la fabrica Kiadin West Point, Georgia, SUA.

Modelul anterior Sorento – a treia generație – construit peaceleași linii de producție, a câștigat mai multe premii pentru calitate de-a lungul ciclului său deviață. Noul model va beneficia de aceleași standarde înalte de producție și control al calității.Sorento a fost un element principal al liniei globale a modelelor Kia pentru aproape două decenii- mai mult de trei milioane de modele Sorento au fost vândute la nivel global de la lansarea sa în2002.

Vânzările în Europa a celei de a patra generații a modelului Sorento vor începe în altreilea trimestru al anului 2020; automobilul va fi disponibil pentru comandă în majoritateapiețelor globale Kia, până la sfârșitul anului.

Noul Sorento Hybrid

Noul Sorento este primul automobil construit pe platforma SUV de clasă media de generațienouă dezvoltată de Kia. Cuplată cu o caroserie mai mare pentru a maximiza spațiul pentrupasageri și pentru bagaje, platforma face ca noul Sorento să fie unul dintre cele mai versatile șispațioase SUV-uri cu trei rânduri de scaune de pe piață.

Mai mult, proiectarea inteligentă ainteriorului a permis echiparea automobilului cu noile sisteme de propulsie ‘Smartstream’dezvoltate de Kia, oferind proprietarilor o economie de combustibil mai mare, emisii mai scăzuteși performanțe mai ridicate ca oricând.

Noul sistem de propulsie electrificat ‘Smartstream’ al modelului Sorento cuplează un motor T-GDi (turbocharged gasoline direct injection) de 1.6 litri cu un pachet de baterii litiu-ion polimer de1.49 kWh și un motor electric de 44.2 kW.

Pachetul de baterii este amplasat sub podea, avândun impact minim asupra spațiului pentru pasageri sau pentru bagaje.Producând 230 CP și un cuplu de 350 Nm, noul sistem de propulsie electrificat combină un nivel scăzut al emisiilor CO 2 cu un nivel ridicat de performanță.


Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente