Inovația optimizează eficiența transmisiei automateprin monitorizarea schimbării treptelor de viteză de 500 de ori pe secundă și ajustarea cuprecizie a vitezei de rotație a transmisiei pentru schimbarea mai rapidă a treptelor de viteză.
Noua tehnologie va fi disponibilă în curând pe modele hibride Kia și Hyundai.
Tehnologia ASC folosește un nou software pentru Unitatea de Control Hybrid (HybridControl Unit – HCU), care controlează motorul electric pentru a alinia vitezele de rotație alemotorului și transmisiei, pentru a reduce timpul de schimbare a treptelor de viteză cu 30%.
Tehnologia oferă de asemenea, schimbarea mai lină a treptelor de viteză, în ciuda timpuluimai rapid de schimbare.
„Dezvoltarea primei tehnologii ASC din lume este o inovație remarcabilă care integrează unmotor de control precis pentru transmisia automată,” spune KyoungJoon Chang, VicePresident și Head of Powertrain Control System Group al Hyundai Motor Group. „Vacontribui atât la economisirea combustibilului, cât și la o experiență de condus mai plăcutăpentru clienții noștri.”
Tehnologia ASC permite motorului electric hibrid să preia controlul schimbării treptelor deviteză prin aplicarea noului software pentru Unitatea de control (Hybrid Control Unit – HCU)în vederea reducerii timpilor de schimbare a treptelor de viteză.
HCU monitorizează vitezade rotație a transmisiei de 500 de ori pe secundă, cu ajutorul unui senzor instalat în motorulelectric, pentru a sincroniza rapid viteza sa de rotație cu cea a motorului.