Este un joc on-line multiplayer, un simulator de condus 3D. Complexitatea aplicaţiei este o premieră pentru proiectele de Facebook oferite pentru România şi oferă, alături de o experienţă virtuală de condus a modelelor X şi posibilitatea utilizatorilor de a participa la concursuri cu premii importante.
Este un nou pas BMW Group România în dezvoltarea comunicării pe social media, care vine după o serie de proiecte importante, aşa cum au fost competiţia BMW Seria 1 Community sau lansarea on-line a noului MINI Roadster.
BMW xDrive Challenge poate fi accesat din pagina oficială de Facebook BMW a tuturor ţărilor din Europa Centrală şi de Est (pentru România: www.facebook.com/bmw.romania). Participanţii vor putea testa patru automobile BMW şi se vor putea întrece în diverse competiţii pentru premii reale.
În acelaşi timp, utilizatorii vor acumula puncte de experienţa şi „BMW Credits” cu care vor putea repara şi alimenta maşina, cumpăra noi automobile sau se vor putea înscrie în diverse competiţii. În prima faza, în lunile decembrie şi ianuarie, premiile vor fi oferite de partenerii BMW xDrive Challenge: Rauch, K2, Bang & Olufsen – Bang & Olufsen Form 2 si Deluxe Music.