Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Jeep Wrangler 4xe Plug-In Hybrid este un esec comercial pentru ca in Romania este mai scump cu 32.000 euro decat in SUA

Jeep a devenit pe piata din Romania o marca cu vanzari atat de mici incat nici nu mai conteaza in clasamente.

Jeep Wrangler 4xe Plug-In Hybrid, autolatest, vanzari, test drive, pret autoitalia, consum, 0-100

De vina este actualul importator care are o politica de preturi incredibila, respectiv in Romania un Wranger se vinde cu peste 32.000 euro mai scump decat aceeasi masina pentru piata din SUA.

Jeep Wrangler 4xe Plug-In Hybrid, autolatest, vanzari, test drive, pret autoitalia, consum, 0-100

Si aici nu putem sa spunem deca ca un Jeep Wrangler 4xe Plug-In Hybrid ajunge sa fie vandut in Romania cu peste 81.000 euro ( nici macar nu se incadreaza la RablaPlus pentru PHEV fiing prea scump!), in timp ce aceeasi masina se vinde in SUA cu un pret echivalent de 48.480 euro.

Jeep Wrangler 4xe Plug-In Hybrid, autolatest, vanzari, test drive, pret autoitalia, consum, 0-100

Jeep Wrangler 4xe PHEV dezvolta o putere maxima de 380 CP si 637 Nm

Diferenta de pret se vede in vanzari care din pacate sunt aproape ZERO pe piata din Romania, chiar daca un Jeep Wrangler 4xe Plug-In Hybrid este fara discutii unul dintre cele mai bune masini PHEV de pe piata pentru ca are un motor 2.0 Turbo si o cutie ZF8 electrificata construita de Dodge pentru marca RAM.

Jeep Wrangler 4xe Plug-In Hybrid, autolatest, vanzari, test drive, pret autoitalia, consum, 0-100

Din pacate aceste preturi se regasesc si pe alte piete din Europa, zona unde Jeep are succes doar cu masinile Renegade si Compass care sunt construit in fabricile Fiat din Italia.

Jeep Wrangler 4xe Plug-In Hybrid, autolatest, vanzari, test drive, pret autoitalia, consum, 0-100

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obictiva in continuare: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto
Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

2 COMMENTS

  1. Abia aștept să vândă Dacia modelele sale în SUA (macar pe coasta Pacificului, nu vorbesc de statele aflate în buricul continentului) și să comparăm apoi preturile. Prietene, am mai spus-o: nu rezolvam nimic cu mânie proletara

    • nu inteleg unde vezi manie proletara. care e sensul sa vinzi intr-o tara saraca masini la un pret aproape dublu fata de tara de origine? cu ce se justifica financiar sau economic pretul cu 32.000 de euro mai mare pentru o masina oricum scumpa? transportul? adaosul comercial? taxele de import? ma indoiesc ca toate astea adunate dau mai mult de 15.000 de euro… nu mai zic ca sua si ue au regim de liber schimb, deci tarifele de import sunt zero – nu stiu si daca la autoturisme, sincer.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente