In realitate vedem cum acest politician de Ilfov care este Secretar de Stat in Ministerul Transporturilor nu se poate tine de cuvant in ciuda faptului ca partidul din care face parte, PNL este in continuare la conducerea tarii.
In aprilie 2020 Scriosteanu spunea tare si sus ca bucurestenii vor merge pe noi pasaje rutiere pe actuala centura a Bucurestiului, plus in 2022 se finalizeaza intreaga parte de SUD a Autostrazii de Centura A0.
Pe teren vedem cum pasajele de la Berceni, Domnesti, Popesti Leordeni sau Cernica sunt in urma in ciuda faptului ca in aceasta iarna nu prea am avut zapada si constructorii puteau sa lucreze fara probleme.
Specialistii de la ProInfrastructura si PeUndeMerg mentioneaza ca aceste pasaje urmeaza sa fie finalizate complet in 2023 cu o intarziere de cel putin 12 luni. Din pacate despre largirea actualei centuri avem o estimare abia in anul 2025, insa fara garantii reale din partea CNAIR si a antreprenorilor!
Pe Autostrada A0 lucrurile stau si mai prost pentru ca antreprenorul turc se afla la randul sau in urma cu lucrarile, pasajele supraterane de la A2 si A1 nu au nici macar fundatiile turante.
Propaganda PNL arunca in mass-media video-uri cu lucrarile de la aceste pasaje, insa liniste deplina la capitolul Autostrazii A0.
Conform CNAIR unde Irinel Ionel Scriosteanu este Secretar de Stat spune ca pe trei dintre aceste pasaje este estimat un termen de livrare abia in 2023, nu 2022 cum spunea acest politician in anul 2022.
Calvarul bucurestenilor continua si in acest an pentru ca nici in 2022 nu vom avea Centura largita sau pasaje rutiere finalizate complet.
Si daca chiar vrei sa vezi in ce stare sunt lucrarile CNAIR acceseaza harta interactiva AICI!