Acum presedintele PSA, Carlos Tavares a anuntat ca urmeaza o perioada dificila pentru toti cei care lucreaza in reteaua Opel pentru ca acum urmeaza sa fie luate ample decizii pentru a duce marca spre profit.
In Romania exista un importator oficial Opel care din punct de vedere al comunicarii nu a excelat niciodata, Opel reusind sa devina in 10 ani o marca de rang secund in spatele unor marci precum Hyundai sau KIA relativ noi pe piata din Romania.
Mai mult decat atat, in reteaua Opel fiecare dealer Opel este IMPORTATOR adica fiecare dealer are un cuvant important de spus in fata importatorului oficial care nu are decat cativa angajati la Bucuresti.
Tavares spune ca acest plan de afaceri este eronat si urmeaza sa-l schimbe complet in Europa pentru ca acest sistem nu functioneaza si dealerii se “canibalizeaza” intre ei chiar si pentru o suma de 50 euro. Aceasta practica urmeaza sa fie schimbata pentru ca intreaga retea sa creasca fara a avea competitie interna.
Urmatorul pas in aceasta achizitie este sigur o schimbare completa a conducerii importatorului Opel in Romania care implica automat si departamentele de marketing si comunicare care au demonstrat un randament extrem de scazut in ultimii ani.