Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

In ultimele zile in SUA masinile electrice au fost un colaps total pentru ca in conditii de iarna acestea nu se mai incarca

Se pare ca masina electrica demonsteaza inca o data ca nu este recomandata atunci cand afara este GER.

masina electrica iarna, timp incarcare masina ev, tesla nu se incarca iarna, vw ev probleme iarna, baterie nu se incarca iarna, preheating battery, autolatest, 20% baterie iarna,

Si da, in SUA de cateva zile exista un ciclon care a dus la temperaturi sub zero grade Celsius, iar masinile electrice au demonstrat ca nu fac fata unei temperaturi scazute.

@domnatishow

Tesla S will not charge in the cold. Stranded on Christmas Eve! #tesla #ev #cold #winter #winterweather #storm #christmas #christmaseve #coldweather #weather #blizzard #wow #car #cars #elonmusk #help #stranded #how #electric #electriccar #teslas #teslamodel3 #charge #mad #fail #merrychristmas #twitter #truck #trucks #storm

♬ original sound – Domenick Nati

In aceeasi situatie a fost un alt sofer de Tesla Model S care in patru ore la o temperatura scazuta nu a putut sa fie incarcata.

Adica, daca capacitatea baterieie scade sub 20% atunci masina nu poate sa-ti preconditioneze bateria in plin ger, adica soferul urmeaza sa fie blocat la supercharger cateva ore fara ca range-ul sa creasca.

masina electrica iarna, timp incarcare masina ev, tesla nu se incarca iarna, vw ev probleme iarna, baterie nu se incarca iarna, preheating battery, autolatest, 20% baterie iarna,

Soferii de masini electrice spun ca singura solutie sa convietuiesti cu o masina electrica este sa o parchezi in garaj in fiecare zi, loc incalzit unde aceasta sa se incarce peste noapte.

In Romania, in ultimii ani nu am avut ierni cu temperaturi atat de scazute pentru a penaliza masina electrica, insa toti stim ca daca deja conduci o asemenea masina trebuie cu siguranta sa detii si una pe benzina sau diesel care sa devina masina de vacanta sau de iarna unde masina EV este lasata acasa.

Here’s Why Teslas Suck in the Cold – YouTube

masina electrica iarna, timp incarcare masina ev, tesla nu se incarca iarna, vw ev probleme iarna, baterie nu se incarca iarna, preheating battery, autolatest, 20% baterie iarna,

Intr-un oras aglomerat precum Capitala Romaniei, masina electrica este super daca locuiesti la casa si esti posesorul unui sistem fotovoltaic off-grid de peste 25 kw care sa-ti asigure convieturea gratuita cu masina ta EV, insa recomanda si detinerea unei masini pe benzina pentru URGENTE precum iernile grele sau concediile in alte tari!

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

29 COMMENTS

  1. E suficient sa ai un sistem de 5, 6 kw, nu de 25kw, cum se scrie in postare, pt a putea circula cu o masina electrica , si deocamdata la preturile actuale costurile de incarcare+ exploatare la EV, sunt la mai putin de 1/4, fata de masini termice.
    Cine are stie !!

    • Noi vorbim de sisteme off-grid si masini EV cu baterii de peste 70 kwh! Si nu uita de incalzirea casei electrice ca sa fie bine! Deci, incepand de la 25 kw si pentru doua masini EV care impreuna au baterii cu capacitati de 150 kwh atunci chiar este recomandat un sistem de 30 🙂

    • In mai mult de jumatate din Decembrie am produs 3-5KWh pe zi cu un sistem de 33KWp care produce intr-o zi insorita peste 155KWh. 5KWp este jucarie, nici bicicleta nu o incarci in zilele cu nori negri.

    • Man

      Costurile de calatorie cu mașină electrică nu mai e nicidecum la 1/4fata de termic .. poate era acu 7 ani..poate nici atunci..

  2. Iete’ ca eu sunt offgrid cu 8kwp si pompa de caldura si e suficient.
    2 la mana, mai exista si alte masini in afara de tezle
    3 la mana, it’s a feature not a bug, nu lasi masina sa scada sub 20% daca vrei sa folosesti super charger.

    Ai draq, cum se descurca aia din Norvegia? Poate doar americanii sunt speciali? (spoiler, chiar sunt) sau poate sunt circumstante extraordinare (din nou spoiler, chiar sunt)

  3. Bun dacă toți comentați pozitiv despre mașina electrică,de ce închidem termocentralele pe cărbune fara sa punem nimic in loc.Ai dat Mintia pai guvernule de ce nu deschizi niste hidrocentrale că doar le ai la gata.Credeti că românul va merge în următorii 10 ani full electric?Unde alimentam rapid ?Și la ce preturi ca mașina electrică sa fie rentabila. Referitor lacondițiile meteo actuale date din S.U.A une ați văzut și voi ce probleme sunt cu mașinile electrice merita o mașină electrică?

  4. #1 Masina electrica nu o incarci zilnic, mai ales daca ai 70kwh, poate odata/saptamana!
    #2 “intr-un oras” nu ai de ce sa fi offgrid. E doar PROSTIE PURA sa stai in oras si sa te incapatanezi sa fi offgrider
    #3 cum zice si colegu Gogu, cum naiba se descurca norvegienii? Da asa sunt americanii, cand sunt prosti mai si semnalizeaza pe tiktok

    Hai La multi ani !

    • #1 Masina electrica se incarca in fiecare zi pentru ca nu toti merg cu EV6 sau Model 3 Long Range!
      – In medie o masina merge in Bucuresti-Ilfov in regim de naveta 130 de km, adica o incarci in fiecare zi la 30% din bateria ramasa!
      #2 Si sa spui ca off-grid este o prostie insamna ca nu-ti permiti cu adevarat un sistem inchis care nu depinde de Enel etc!

      In rest….numai de bine!

  5. Mai mare daraua decât ocaua ! Îți complici viata inutil, îți faci de lucru fără sa câștigi ceva și mai te și lauzi ca prostu !!! 🤣🤣🤣
    Ca sa ai o mașină electrica , trebuie sa ai și una pe carburant !!! Ba ești prost ?

  6. Deci cu alte cuvinte masinile electrice sunt pentru oameni cu bani , cu venituri lejer peste medie, proprietari de case moderne, vai de capu nostru cu salvatu planetei ca si curentu ala de la priza este obtinut tot din arsu de gaze si carbune :))

    • Doua masini electrice, o casa decenta si fara pompa de caldura ca aia te mai costa 40.000 euro! Noi spunem asa un total de 60.000 euro pentru masini si 30.000 euro pentru sistemul off grid…….si atunci mai vorbim de costuri reale nu din astea din burta aruncate pe aici!

  7. O fi bine sa faci un articol doar cu ce iti convine tie dintr-un test controlat? Pt ca nimeni nu lasa masina langa si asteapta sa inghete. Cand ajungi acolo e deja conditionata. Si nu ma intelege gresit, n-am electrica, dar nici asa nu se face.

    • Suntem curiosi ce faci cand te culci acasa si afara sunt -30 de grade Celsius, te trezesti dimineata si mergi sa supercharger cu masina sa o incarci? Cat timp tine conditionarea si in cat timp se incarca acumulatorul? Cateva ore cumva?

  8. Masina electrică…. studiată transformată pentru exploatare in trafic moare din cauza bateriei…cind vor aparea bateriile ieftine si performante atunci vom vorbi de o revoluție a transporturilor si pentru buzunarul fiecaruia….Spring versus Tesla ambele cu autonomie de 1000 km si timpi de incarcare de 10 minute durata vietii bateriei vreo 25 de ani…ce alegeti daca ar exista ambele modele pe piata avind in vedere preturile de azi….?????

  9. Autolatest, când te culci și sunt -30 de grade Celsius, te trezești dimineața să mergi sa încarci la supercharger, nu o lași cu 20%. Necesită un minim de planificare. Nu pt voi. Când tu, mașină merge, înțeleg că pare greu pentru unii. Dar nu e.

  10. AUTOLATEST: “#2 Si sa spui ca off-grid este o prostie insamna ca nu-ti permiti cu adevarat un sistem inchis care nu depinde de Enel etc!”

    Stau in oras, si am o baterie de 26kwh Li-Ion, un invertor offgrid 8kw, dar NU SUNT OFFGRIDER pt ca iarna NU ai suficienta radiatie solara sa incarci bateria. Din punct asta de vedere REPET ca e O PROSTIE sa te faci offgrider = independent, cand stai in oras si ai stalpii de la electrica in fata casei.

    Investitia pt a devenii independent energetic este exagerat de mare, pt iarna iti trebuie o putere de PV de cel putin 3 ori mai mare decat pt restul anotimpurilor, si chiar si asa sunt zile cand amicii care au 11kw, 15kw produc aici in sibiu si mures sub 1kwh/zi. Iarna sunt multe zile dinastea nasoale. Eu am doar 8kw de panouri, 26kwh bateria dar si un consum de 800 – 900kwh/luna, indiferent de anotimp.
    Incepand din luna mai, am putin surplus, in iulie de la ora 12- 13 bateria e plina, pana prin octombrie totul e ok, dar din luna aia reusesc sa incarc bateria tot mai greu si tot mai rar pana la 90%.

    Si ca sa revin la afirmatia mea, ca e o PROSTIE sa te faci independent (offgrider) in oras, iti trebuie o baterie suficient de mare cat sa ai backup macar pt vreo 4 – 5 zile, in cazul meu ar trebui sa sar de la 26kwh cat am acum la vreo 100kwh. Nu stiu ce calcule ai facut tu, dar cand iti recuperezi investitia in peste 15ani … avand curentul in fata casei, o sa ajungi la concluzia ca e o PROSTIE SA TE FACI OFFGRIDER in oras.

    Sunt PRO backup, de aia mi-am crescut sistemul treptat si o sa il cresc in continuare, am inceput cu 2kw ONGRID, peste un an inca 2kw tot ONGRID, apoi inca 4kw de panouri si bateria de 26kwh + un invertor offgrid de 8kw. O sa mai pun panouri dar NU O SA INCERC sa devin independent, pt ca nu sunt sigur ca vei recupera vreodata investitia.

    Trebuie sa fi constient ca iarna nu-i ca vara, independenta CHIAR si in sezonul rece creste pretul sistemului exagerat de mult, incat nu prea se mai justifica! Repet, una e sa vrei sa fi independent in varf de munte, unde nu ai stalpi de la Transelectrica, alta e sa ai stalpii in fata casei, si sa te incapatanezi sa devii independent .. cand curentul inca e 0.7lei/kwh.

    • Noi intrebam pentru cei cu doua masini de 150 kwh capacitate care locuiesc la o casa cu ceva consumatori! Adica off-grid este singura solutie sa te lauzi cu costuri mici cu masina electrica

  11. Nu conteaza cate masini electrice ai sau cati consumatori are casa, este la fel o prostie sa te incapatanezi sa fi offgrider (cand ai stalpii in fata casei) si pt ala cu doua Tesla-uri , si pt ala cu un singur Spring! Daca vrei sa fi offgrid si iarna, probabil investitia ti-o recuperezi dupa 15 ani .. sau mai mult. Ramane de vazut cum se comporta bateriile litiu dupa 15 ani (plumburile nici nu le punem la socoteala, ca alea le schimbi in 3-4 ani sigur)

    Tu trebuie sa realizezi ca nu poti cu 25kw de panouri sa incarci doua Tesle si sa mai duci cu acelasi sistem si toata casa “cu ceva consumatori”.

    OFFGRID-ul nu e asa simplu iarna, daca tu ai, si reusesti sa duci casa si sa incarci si o masina electrica DOAR din PV, iarna, nu pot decat sa ma inclin, ai tot respectul meu!

    Dar din experienta iti spun, in caz ca tu NU ai panouri, nu prea ai cum sa te bazezi iarna DOAR pe panouri, ce sa mai vorbim de incarcat 2 masini electrice .. alea sunt povesti.

  12. O curiozitate, la cele -30 de grade pe care le toți menționați în articol, cate dintre mașinile clasice de pe șoselele patriei mai primesc? Doar ca să nu comparăm mere cu pere…
    Și încă o mențiune, nu cred ca se poate face off-grid reliable in Europa fara cel puțin o alta sursă decât solar, sau fara a renunța la confort.

  13. O curiozitate, la cele -30 de grade pe care le tot menționați în comentarii, cate dintre mașinile clasice de pe șoselele patriei mai pornesc? Doar ca să nu comparăm mere cu pere…
    Și încă o mențiune, nu cred ca se poate face off-grid reliable in Europa fara cel puțin o alta sursă decât solar, sau fara a renunța la confort.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente