Piata auto din SUA, a doua ca importanta pe plan mondial trece prin schimbari greu de anticipat pentru ca majoritatea constructorilor auto au crescut preturile masinilor sale nejustificat de mult.
Astfel, daca luam in calcul inflatia de 30% ( furnizori de intreg mapamondul), criza semiconductorilor si pretul energiei daca o masina este mai scumpa cu 25% fata de pretul din 2020 poate parea o decizie normala.
Insa, sunt marci precum VW, Ford, Hyundai sau Stellantis care au crescut chiar si cu 50% pretul masinilor lor noi fata de perioada 2020 pentru ca pot si pentru ca vor sa recupereze pierderilie din 2020 to din buzunarul clientului final.
Realitatea crunta pentru acestia este ca masinilor scumpe NU SE VAND, acestea avand o perioada de stoc de 160 zile, adica sunt sute de mii de masini noi care nu s-au vandut la dealer de mai bine de 160 zile.
Dintre toti comerciantii de masini noi din SUA, doar Subaru sta mai bine pentru ca pretul mediu a crescut cu doar 25%.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI