Aceasta masina se doreste sa reprezinte pentru Lancia ceea ce a reprezentat pentru surata Alfa Romeo modelul 156, adica un impuls in cresterea vanzarilor aflate intr-o situatie nu tocmai fericita.
Noua Delta poarta numele magic al unor predecesori care au scris istorie in Campionatul Mondial de Raliuri in anii 80-90, masina care a castigat respectul atat din partea constructorilor germani cat si din partea japonezilor.
Noua Delta va debuta la Salonul Interantional de la Geneva si va utiliza platforma tehnica a modelului Fiat Bravo. Pentru cei care doresc mult bun gust si o atmosfera luxoasa aceasta Delta va bucura, materialele alese cu grija si imaginea all-around a modelului plasand masina intr-o clasa unde mai intalnim un BMW Seria 1, Audi A3 si un Mercedes Clasa B.
Sub capota aceeasi gama de motorizari moderne si economice, cel mai puternic fiind un propulsor pe benzina care va dezvolta o putere maxima de 200 CP.
Toate motoarele corespund normelor de poluare Euro 5.