Este greu de crezut, insa cei care radeau de masinile pe GPL in urma cu 5 ani si conduceau fericiti masini diesel se vad astazi exact la statiile de GPL unde alimenteaza noilor lor modele.
Realitatea este ca producatorii au scos de la vanzare diesel-ul de cilindree economic si ieftin, iar milioane de soferi din Europa NU VOR SA CONDUCA masini electrice cu autonomie de 200 km, respectiv au trecut in masa pe masini pe benzina dupa care au realizat o conversie pe GPL.
O masina pe GPL poate merge chiar si 1.500 de km cu rezervoarele pline ( Benzina-GPL), adica poti merge in vacanta fara opriri inutile si costisitoare.
Autolatest recomanda specialistul MonteazaGPL Bucuresti pentru ca ofera instalatii Tomasetto si Prins de ultima generatie cu 3 sau 4 ani garantie, insa si un cost real extrem de mic pentru o asemenea conversie.
DE CE ESTE BINE SA MERGI PE GPL? PRO SI CONTRA
-Economii de până la 40-50% în comparație cu benzina;
-Mașina ta poate fi transformată într-un vehicul cu două tipuri de combustibil și poate folosi fie GPL, fie benzină;
-GPL este ecologic în comparație cu benzina datorită reducerii emisiilor de CO2;
–Există un risc scăzut de scurgere a GPL-ului, deoarece se va evapora în atmosferă;
-GPL-ul NU EXPLODEAZA asa cum cred toti cei care nu cunosc!
-In caz de accident butelia de GPL este structura de rezistenta si ramane intacta fata de rezervorul de benzina care este din plastic
-Pretul initial se amortizeaza in doar 8.000 de km, dupa care mergi cu 50% mai ieftin
CARE ESTE CEA MAI BUNA INSTALATIE DE GPL DE PE PIATA?
Echipa Instalatii GPL Bucuresti ofera prima si singura instalatie GPL cu 3 ani garantie din Romania.
Principalele componente ale instalatiei auto GPL marca Tomasetto STAG 200 Go Fast, Stag 4, STAG 4QBOX, STAG 300 sau STAG QNEXT sunt:
* reductor/vaporizator – Tomasetto Alaska sau Antactic
* modul electronic de comanda – STAG 2024
* dispozitiv de alimentare – Tomasetto
* dispozitiv injectie / injector – AC W01/HANA/VALTEK
* multivalva – Tomasetto
* carcasa multivalva – Tomasetto
* filtru gpl polyester – Certools
* furtunuri – Parker
Multivalvele GPL utilizate sunt Tomasetto Achille, cea mai importanta companie europeana in productia de multivalve.
SUNA SI PRIMESTI CEA MAI BUNA OFERTA PENTRU MASINA TA AICI:
2 sau 3 ani garantie fara limita de km!
De Luni-Vineri interval 10-19.00
Monteaza GPL Bucuresti a luat nastere din dorinta clientilor de a alege cea mai buna instalatie GPL pentru fiecare masina in parte.
Am avut gpl și am trecut pe diesel. Nu regret alegerea făcută. Incomparabil, dieselul este peste gpl la toate capitolele nu și la costuri de întreținere. Nu conduc în oraș decât foarte rar. Pentru drumuri lungi, recomand dieselul
Sunt perfect de acord !
Am 2 Dacia Logan 1.4 mpi pe GPL, un Dacia Duster 1.5 dci.
Recomand DIESELUL !
DACĂ AI ȘI TURBINĂ LA MOTORUL PE GPL, consumul crește considerabil.
Exemplu :
Dacia Logan 1.4. Mpi
EFORIE NORD -CÂMPINA, CU O VITEZĂ APROAPE CONSTANTĂ DE 147 KM/ h, tot drumul, consumul de GPL : 13,5 LITRI GPL/100Km.
PENTRU DRUMURI LUNGI SAU DRUMURI DIN AFARA ORAȘELOR, PENTRU MOMENT NUMAI DIESELUL !
GPL ESTE FOARTE BUN ÎN ORASE, ACOLO UNDE OPRIRILE SUNT FOARTE DESE SAU PE DISTANȚE DE MAXIM 30Km, dacă nu te grăbești !
La 147 cu 1.4 ai avut consum foarte bun de gpl. Cam 8.5-9.5 transformat în benzina. Nu știu ce dorești mai bine de atât.
Ce o fi ala diesel-ul de cilindree economic si ieftin??? Nu exista asa ceva, poate doar in mintea posesorilor de bmw si audi…De dieselgate ati auzit???
Apoi, nenea Mihai din comentarii cred ca e pe prafuri: cum sa ai bai frate o viteza medie 147 km/h? Pai loganul ala al tau nu are nici viteza maxima 147km/h.